Skutet 4t brak mocy

Witam pisze tutaj szukając pomocy ponieważ jestem kompletnie zielony w tych tematach a mianowicie jakiś czas temu mój skuter stracił moc przy wolnym dodawaniu gazu rozpędza się do 75/80km a gdy mu dodam gazu od razu na fulla to osiaga max 40 gdzie jeszcxe tydzień temu nie było roxnicy czy gazu fodawalem wolno czy od razu manetka na fulla otwarta dodam jeszcze że nie zawsze gdy dodaje powoli gazu dostaje mocy czasami muszę się trochę ta manetka pobawić (pokrecic nią Góra gol żeby dostał kopniecia)co może być tym spowodowane. Dodam że skuter ma przejechane 6 tysi
Bardzo proszę o pomoc
P.s wczoraj wieczorem już nawet nie pomagało kręcenie manetka skutet zamulony max 40 i ani więcej

Byś tak chociaż napisał co to za urządzenie... dwusów, czterosów... Tak ogólnie, to zacznij od czyszczenia i regulacji gaźnika, obejrzyj kolor świecy i oczyść... Regulacja zaworów jeśli to czterosów... Na koniec warto i do napędu zajrzeć...
Z Twojego opisu podejrzewałbym zbyt bogatą mieszankę, zalewającą świecę przy gwałtownym uchyleniu przepustnicy... ale to tylko podejrzenia... ;)

no przecież napisał że 4T :)

Hmmm... Ty Wombacie to jednak przenikliwy człowiek jesteś... :)))
+++
I anielskiej cierpliwości... :)))

no jak ktoś ma problem ze skutetem to cza pomagać

Jest to 4t dodam może że słychać w silniku dziwne dzwonienie, aha dzisiaj zaglądałem do gaźnika i jest peknieta membrana

4t też chodzi na mieszance gdzie się ustawia ta mieszankę

no to zanim zaczniesz regulowac to trzeba go naprawić

Już zamówiłem membranę, myślicie że to może być wina tej membrany?

Jest to niezwykle wysoce prawdopodobne. ;)))

Okej dzięki a co do tego dzwonienia w silniku to pewnie zawory do ustawienia co? Na ile ich ustawić ssący i wydechowy na 0,05 czy wydechowy na 0,06?

a może dzwonek się urwał i dzwoni?

Tzn?

tzn że nikt oprócz ciebie go nie słyszał.. jak dzwoni, skąd dzwoni, z jaką częstotliwością, kiedy... itd a że forumową wróżke zabiliśmy bo się sucz puszczała....