Skuterowy dylemat POMOCY!!

Witam ;) Mam mały dylemacik ;p Problem polega na tym, że chcę zakupić skuter ale nie znam sie za dobrze na tym i nie wiem, który wybrać i prosił bym o wasze porady opinie itp. Skuter do kwoty 3000 zł . Mam na oku Zipp Vapor ale dajcie swoje opinie i co moze polecacie, czekam na odpowiedzi ;) Aha, jestem początkujący, to będzie moja pierwsza maszyna nie zamierzam na niej szaleć w typie stuntów czy tuningu, tylko do zwykłej jeździe po mieście i wypadów poza miasto ;)

swoja Vitalke moge za 3000 sprzedac

No to może kymco activ ;) Pół-automatyczna skrzynia biegów ;) Zipp to wiadomo, chińska firma, kymco natomiast jest tajwańską firmą i robi dużo lepsze skutery niż zipp. Co ja mówię, jakie dużo, wręcz nieporównywalnie. Taki activ przejedzie kilka razy tyle co ten vapor. Jeśli poszukasz na forum to znajdziesz test vapora.

najpierw zastanów się jakie są Twoje potrzeby i oczekiwania. kryterium wyglądu zostaw na którymś z kolei miejscu.
Czy chcesz 2t czy 4t? czy nówkę czy używkę, czy sam będziesz jeździł czy z kimś, jakiego jesteś wzrostu i masy ciała. to podaj - ludziom będzie łatwiej doradzać. samo kryterium: cena i wygląd to zbyt mało

hmm no to tak.. waże 70 kg, wzrost ok 175 cm, raczej sam chodz napewno zdarzy sie kogos podrzucić... Podobno 4t mnie spalaja ale oprocz tego nie wiem czym sie roznia 2t od 4t nie znam sie ;) czy nowy czy używkę to zależy od ceny niestety ;/ No to podanie kryteria teraz czekam na więcej opinii ;p

4T mniej pali, ale 2T ma lepsze przyspieszenie, jest bardziej zrywny. Ja się trzymam mojej opinii, ewentualnie tą vitalkę Madiego.

madi napisał:

swoja Vitalke moge za 3000 sprzedac

Przesiadasz się na coś mocniejszego ? ;)

tzn chciałbym coś tak w miarę kosztów ale też wizualnie fajnego ;) np ten kymco activ mi nie podchodzi, ale co lepiej wziasc wedlug was 4 czy 2 t ?

Według mnie 4T, chociaż kto co woli. Ja mam 2T i nie narzekam, ale swoje pali. Zastanów się nad tą vitalką ;)