Skuter Zumico 4T- nie odpala

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #75225
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Witam wszystkich i prosze o pomoc.
    Mam skutera 2000km przebiegu i nie chce odpalac skuter ze startera na zimnym kreci ale nie łapie.Na cieplym czasem lapie czasem nie.Z kopki musialem kopac z 40 razy potem przeczyscilem swiece i po 10 kopnieciach zapalil ale cos go dusilo,musialem dawac duzo gazu dzisiaj wcale nie chce odpalic.Skuter wczesniej odpalal ale ciezko.Skuter to zumico quick 4t nowa wersja mam go 2 miesiace.Co to moze byc prosze o pomoc!!pozdrawiam

    #75228
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Skuter nie ma gwararancji ze wzgledu na brak sserwisowania!!!

    #75456
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    ODSWIEZAM!!Zna sie tutaj ktos??na skuterach

    #75457
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    Może regulacja gaźnika. Robiłeś coś ?

    #75458
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    olej wymieniałeś?, może go zatarłeś… (zależy jak jeździłeś)

    #75465
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • 677Postów:

    zdejmij filter zatkaj otwor gaznika i odpal

    #75473
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Olej wymieniam bo jak inaczej.Regulowalem ale tylko obroty a mieszanke jak wyregulowac??Dzis z kopki 3 minuty i odpalil potem juz pieknie ze startera i zkopki zapalil>)

    #75475
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    To z zatkaniem to rano zobacze bo wlasnie wtedy nie pali:(

    #75476
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Sorki ale jestem troche zielony w niektorych sprawach dot.skutera

    #75639
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Zatkalem gaznik tak jak mowil rkos.Cala reke mialem w benzynie co moze byc tego przyczyna czy to przez to skuter nie odpala

    #75649
    marcintroc01
    Uczestnik
    • 7
    • 25Postów:

    Na twoim miejscu bym sprawdził mechanizm ssania.Jak sprawdzisz ssanie to zabrał bym się za gaźnik oczywiście jak iskra jest prawidłowa W gaźniku trzeba by było sprawdzić czystość gaźnika, zaworek pływaka, poziom paliwa w komorze pływakowej, ale pierwsze zacznij od ssani. Po prubię uruchomienia świeca jest zalana czy sucha.

    #75689
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Marcin a jak ssanie sprawdzic da sie to zrobic samemu . od gaznika do czego idzie ssanie.Pod gaznikiem jest taki kabel w sprzezynie jak go odlaczy.Jak odlaczyc Linke gazu??

    #75691
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Zauwazylem tez jezeli skutera ,pobełtam” łapie

    #75707
    tomasz8_
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    Dzień dobry mam skutera rex rs450 4t nie dochodzi paliwo do gaźnika filter paliwa ok.Pilnie!!

    #75710
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Sprawdź kranik paliwa.

    #75715
    tomasz8_
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    gdzie jest kranik???

    #75757
    marcintroc01
    Uczestnik
    • 7
    • 25Postów:

    Kranik jest przy zbiorniku paliwa.Co do sprawdzenia ssania to jutro dostarczę bo drukarka mi sie zepsuła.

    #75776
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    ok dzieki,a czemu paliwo przy odpalaniu do filtra powietrza leci??

    #75946
    marcintroc01
    Uczestnik
    • 7
    • 25Postów:

    proszę o to skany z ksiazki w których jest napisane jak sprawdzić ssaniae
    http://www.bikepics.com/pictures/2442714/
    http://www.bikepics.com/pictures/2442715/

    #75950
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Kupilem nowe ssanie i nadal nie pali,wymienilem swiece to samo:(

    #75957
    krawiec1909
    Użytkownik
    • 0
    • 6Postów:

    mam pytanie jaki olej wlać do zumico gr200 i czy ten sam olej służy do skrzyni czy też nie jeśli nie to jaki najlepszy jest do skrzyni i do silnika typ oleju)

    #76036
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    Dzisiaj wyczyscilem gaznik,troche do regulowalem metoda prob i bledow i nic ,bendix kreci.:(Ja juz niewiem co sie dzieje pomocyy

    #76283
    barteksek1
    Użytkownik
    • 9
    • 45Postów:

    No i tak byc moze jest to cewka ,modul sprawdzony lub niestety magneto za male napiecie daje:(:(

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button