skuter zondar lj50 qt-3l

czy pomoże mi kto rozwiązać powarzny problem wymieniłem już zaworek paliwa gażnik tłok i pierścienie a skuter dalej niechce ruszyć z miejsca jak sie podepcham to ledwie rusza dobrych pare metrów go muli a jak wejdzie już na obroty wysokie to jakoś tam jedzie co jeszcze może byc dodam jeszcze że jest to 4t

Podstawowe rzeczy : Gaźnik,Paliwo,Powietrze

Spróbuj : Przeczyścić Gaźnik
Sprawdź czy silnik dostaje paliwo
Sprawdź filtr powietrza

PZDR

dodge...gażnik jest nowy sprzedawca w sklepie poinformował mnie ze jest bfabrycznie ustawiony..zaworek podciśnieniowy paliwowy nowy tłok i pierścienie tesz nowe silnik na wolnych obrotach chodzi pięknie tyko na wysokie ma problem zeby wejść nawet postawiony na stopki..jak jest na kołachb to z miejsca niechce ruszyć

myślę że to wina napędu. Coś jest walnięte. Może sprzęgło, może przekładnia albo wariator.. Trzeba to rozkręcić i sprawdzić.


madi no dobra jak poznam co jest zepsute jak wyglondać ma spszegło czy to jest to z tymi ruchomymi rolkami w sirodku bo wariator to jest ten bębenek na osi koła z to mocno sprężyno

to co ma w środku rolki to właśnie wariator.

pasek sprawdzałem jest w dobrym stanie kolo sie rusza jak siąde na niego i sie podepchne to on ruszy ale jak ślimak i niewchodzi na obroty dopiero po jakimś czasie jak wejdzie na obroty to jakoś tam sie toczy ale to nieto co ma być a pod gurke wcale niejedzie tyko jakos dziwnie szarpie

no wiec koledzy co to moze być odpiszcie

Zastanawiam się, i musi być to przeniesienie napędu.
Jak pas jest OK, to sprawdź przekładnie jak powiedział Madi.

dodge dzięki rano sie zabieram do roboty a wy o kturej bedziecie na forum

Ja jestem chory i prawie cały czas jestem tylko śpie na ogu do 11 - 11;30 ;)
nie ma mnie jak śpie albo jem ;)

no dobra dzieki do jutra jak wszystko bedzie dobrze i znajde usterke to ci napisze jak nie to może aż wieczorem a kolega madi pewnie poszedł już spać bo nic nie pisze

Nic nie piszę bo nie mam co pisać :) Musisz zdjąć pokrywę i sprawdzić. Zobacz czy wszystko się obraca normalnie itd

Jak rozbierasz przekładnie to po lewej stronie masz wariator, a w nim właśnie są rolki. Po prawej stronie masz dzwon, jak go ściągasz to ukazuje się sprzęgło. Jak rozbierasz sprzęgło to uważaj bo w środku jest sprężyna centralna i żeby nie je*nęła za przeproszeniem i nie wybiła Ci zębów (nie żartuje).

Tu masz np. filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=GO2ZMGYg0zc&feature=feedf

Ryglos wielkie dzieki za filmik instruktarzowy bardz mi sie przyda..no to do rzeczy zdjołem pokrywe z napędu i okazuje się że pasek sie ślizga skutrem tyko szarpie i ruszyć z miejsca niechce jak koledzy myślicie czy to sprzęgło czekam na szybko odpowiedż bo akurat go robie a że na dworze to dlatego mi sie trocha śpieszy

Jak stoi i dodajesz gazu to odrazu szarpie ?
W sensie z miejsce ? troche szarpie a potem jedzie ?

nie wcale nierusza chyba że po prostym i sie zdrowo podepchne to wtedy coś tam pojedzie bez popychania nieruszy wcale

patrzyłeś na sprzęgło, to o czym mówisz, smierdzi mi przekładnią i to na pewno.
Wydaje mi się że skuter nie może wrzucić biegu...
A jak już nim ruszysz to nie zamyka się przypadkiem w jakiejś skali obrotów ? np. 3000 - 5000 ?

Po patrz na sprzęgło, jego części... np. dzwon

dodge dzwon ma w środku wyrzeżbiony ślad po okładzinach około 1mm.i nie jest koloru białego tylko jest fioletowo siny z wierzchu jak stoi na stopkach i tylne koło niedotyka do ziemi to działa jak powinien a jak postawie na kołach to nierusza ...z obrotami to niewiem bo niema w nim obrotomierza choć to jest skuter 4t i produkcja 2010rok.ale napewno niema takich jak powinien mieć ale jak jest na kołach to w sirodku spszegło sie kreci tyko dzwon stoi w miejscu