Skuter - Zipp Eagle 0.2 - pytanie odnośnie zmiany cylindra oraz blokad

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #717582
    Tłokarze
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam wszystkich, planuję zmienić cylinder w swoim skuterze Zipp Eagle 0.2 (silnik 137qmb), ale nie mogę znaleźć pasującego cylindra do tego modelu. Czy byłby ktoś w stanie pomóc z doborem cylindra? chodzi o 80cm3 i dodatkowo chciałbym zapytać czy wie ktoś gdzie znajdują się blokady w tym skuterze, oraz oczywiście jak ich się pozbyć.

    #717583
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    ten 137QMB to wariacja 139QMB.
    Robią to od 2018 roku chyba i to wciąż jest egzotyk na rynku – przynajmniej naszym. Kupisz do tego graty ale głównie za granicą

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #717592
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 012

    Blokady jak w każdym 4t. Główna blokada to śrubka w gaźniku ograniczająca maksymalne otwarcie przepustnicy i dysza. Jaką masz teraz dyszę ? Po odkręceniu ogranicznika obowiązkowo zmiana dyszy.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button