Skuter zakupiony na firmę, a modyfikacje.

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #58271
    Vladimir
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Witam. Wraz z rodzicami zakupiłem skuter (nie oszukujmy się, chinczyka) na firmę. Skuter ma rok, i ze względu na to że silnik 4t zaczyna się sypać, chciałem wsadzić do niego 2t od p/g. Jednak rodzice się nie zgadzają ze względu na to że został zakupiony na firmę. Czy to ma jakieś znaczenie? Przecież od 2005 silnik to część wymienna.

    #58282
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Silnik możesz zmieniać ile razy chcesz z tym że aby Twój skuter był dalej motorowerem musi to być pojemność do 50ccm i nie przekraczać prędkości 45km/h – jeśli przekracza tą prędkość to już jest motocykl i jazda nim zarejestrowanym jako motorower jest nielegalna. Ile masz przebiegu że silnik 4T po roku już się sypie ?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #58297
    Vladimir
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Prawie 7 tysięcy.

    #58505
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Niemożliwe żeby się sypał. Opisz objawy.

    #58513
    Danio96
    Użytkownik
    • Postów: 76

    AraS ma racje niemozliwe by silnik 4T nawet chinski sypal sie po 7k km. Jak bys zalozyl 2T to musial bys zmienic dane w papierach.
    Sory ze nie ma polskich znakow ale pisze na phonie!

    #58538
    bogo
    Użytkownik
    • Postów: 37

    musiałbyś tylko w dokumentacji firmowej mieć jakiś papier na wymianę silnika w pojeździe. Pewnie było wszystko wrzucane w koszty i chodzi o to by w papierach wszystko miało ręce i nogi

    #58540
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    AraS napisał:

    Niemożliwe żeby się sypał. Opisz objawy.

    przy pierwszym odpaleniu może się rozlecieć każdy silnik, nawet klasy GP

    #58714
    Vladimir
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Czasami mam problemy z odpalaniem, dławi się na wysokich obrotach (wcześniej tego nie było, gaźnik czyszczony). Tak poza tym, to jakie dane w papierach?

    Tak poza tym, to nawet jakby on dobrze chodził to i tak bym wymienił. 2t włoski jednak pewniejszy i start lepszy. Więcej niż 50 nie jeżdżę więc z prawem kłopotów bym nie miał.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button