Skuter z MediaExpert, przeglądy, gwarancja.

Witam. Kupuję w tym tygodniu skuter w MediaExpert. Kupuję go z dostawą, gdyż nie mam jak go przywieźć. Jak to będzie z gwarancją i z przeglądami? Czy dostając ten skuter będę miał już wykonany przegląd zerowy i czy dostanę książeczkę gwarancyjną? Jestem nowy w tej branży i nie wiem... Czy będzie w nim olej wymieniony czy jak? Proszę o pomoc.. ;/

Proszę pilnie o pomoc. Na wieczór chciałbym mieć już informacje. :(

Kasjerka z MediaExpert przeglądu nie zrobi, jedynie autoryzowany serwis danej marki (której nawet nie podałeś). Powinieneś dostać wszystkie papiery, tam powinna być lista autoryzowanych serwisów i książka gwarancyjna. Nowy sprzęt ma wykonany przegląd zerowy, w tych tanich skuterach zazwyczaj czysto teoretycznie. Olej zmieniasz po wstępnym dotarciu.

Tak dadzą też mam skutera z mediaexpert

W tanich skuterach, przegląd zerowy jest podbijany w oparciu o samo złożenie skutera, a nie o to czy on działa poprawnie... Wiem, bo mój skuter z marketu ma 2 tygodnie, a już leci na serwis :/. Poza tym dadzą Ci wszystkie papiery, bo oni tak otrzymują od producenta, a sami tylko pośredniczą w sprzedaży. Tylko uważaj- ja tak miałam- zwróć uwagę czy w książce serwisowej jest podbity, wycięty i prawdopodobnie wysłany do producenta kwit o przeglądzie "0". Jeśli nie, żaden serwis nie uzna Ci gwarancji, bo nie figurujesz w bazie. Wtedy napisz do producenta marki, wyślij zeskanowaną fakturę zakupu i po problemie.

czy skuter po wypatku traci gwarancje wypadek był nie zmojej winy iczy wserwisie wymienili mi to co było uszkodzone icz powinni dać gwarancje na wymienione cześci

aleksander12... napisał:

czy skuter po wypatku traci gwarancje wypadek był nie zmojej winy iczy wserwisie wymienili mi to co było uszkodzone icz powinni dać gwarancje na wymienione cześci