Skuter yiben yb50qt 15

Witam od niedawna jestem posiadaczem skutera yiben yb50qt 15.
Niestety jak większość motocyklistów czuje ciągły niedosyt i chciał bym cos zz tym zrobic mam na myśli tuning tego jednośladu.
Licze na waszą pomoc.
Czego chciał bym się od was dowiedzieć:
Jakich blokad moge się spodziewać jak je ściągnąć i czy jestem w stanie zrobić to sam ?
Jakie części,jakie marki powinienem wymienić np:cylinder, tłumig itp prosze podawać linki do przykłądowych aukcji lub pełną nazwę.
Z góry dziękuje i liczę na małe pokierowanie mną z waszej strony ;p

Podoba mi się nazwa Twojego bzyka. Na trzeźwo nie potrafiłbym tego nawet wymówić nie literując :) Myślę, że moduł jak w większości. Ale pewien nie jestem więc możesz jeszcze poczekać na kogoś kto taką maszynę odblokowywał. Btw ile już jeździsz? bo na początku lepiej pojeździć trochę przyblokowanym, uczy strasznie pokory co przydaje się potem :)

przez rok byłem posiadaczem simka ;p który był nieco mocniejszy ii wiele sie na nim nauczyłem aa od miesiąca posiadam ten skuter

a czy jestem w stanie sam ściągnąć blokadę z modułu ?? jeżeli tak prosił bym o jakiś poradnik ?

z tego co wiem jest tam moduł dwuwtyczkowy i trzeba wymienić na nowy bo różowego kabelka raczej nie ma

jestem w stanie sam coś takiego zrobić ? jezeli tak mogł bym prosić o jakąś przykładową aukcje ?

Najpierw sprawdź czy masz kabelek czujnika. On powinien wychodzić ze sprzęgła (jak się mylę to mnie poprawcie bo często mi się nazwy mieszają). Niekoniecznie jest różowy bo np. u mnie jest czarny. Kabelek ten idzie do modułu. Jak go wypniesz/przetniesz to moduł ,,nie widzi" ile skuter jedzie więc nie odcina przy przekroczeniu 45 km/h.

ale on poleci nawet 60 aa ma wszystko co fabryczne wiec zapewne blokady tez tylko jest strasznie słaby wiem ze od skutera nie moge wiele wymagac ale on ledwo rusza

60 jest w granicy tolerancji dla blokady :) Mój na module też 60 leciał. bez wychodzi za licznik. Czyli licznikowe 85. realne może 75 :) To jest 2t czy 4t? Najprościej żeby dynamikę poprawić to większy cylinder włożyć. Niestety w tym Ci nie pomogę bo akurat na tym się nie znam :)

jest to 4T 139QMB model silnika w sumie taki jak w większości chińczyków.
A wracając do tej blokady na module więc pozostaje mi wymienić moduł tak ? który moge kupić np gdzie ?
oraz słyszałem ze blokada moze byc na gaźniku jak ona wygląda ii jak jej sie pozbyć.
Z ślimakiem w tłumiku już se poradziłem ale to wiele nie dało.

Jak 4T to nie masz co się bawić w tłumik. Co do modułu to sprawdź najpierw czy masz ten kabel. Jak masz to nie trzeba wymieniać nic bo wystarczy pozbawić go dostępu do modułu :) U mnie nawet jest on na praktycznej wtyczce więc nie musiałem ciąć :D Co do gaźnika to musisz pozbyć się złotej śrubki. Ewentualnie możesz mieć też zbyt małą dyszę ale to już trzeba według uznania. Najprościej podłapać jakiegoś ogarniającego temat mechanika. Weźmie 30zł i nie musisz się bawić w to.

miałem do czynienia z takim yibenem 2 lata temu też 4T jechał 60- 65km/h na 50cc przebieg około 8 000km. palił 4/100 blokad nie posiadał żadnych oprócz modułu i zawirowywacza spalin. trzeba zmienić cylinder na 72 minimum żeby to jechało bo to dość ciężki skuter w dowodzie wpisane 98kg

Jutro zobacze za tym kabelkiem.
A czy mógł bym prosić oo przykładową aukcje cylindra najlepiej jakąś 80-90.
Nie wiem czy na forum jest dozwolone umieszczanie linków więc jeżeli ktoś by mógł podesłać mi na priv będe wam bardzo wdzięczny.