Skuter wyrzuca paliwo filtrem powietrza.

Witam. Chcialbym was poprosic o pomoc, mianowicie chodzi o to ze bardzo wyrzuca mi paliwo do filtra powietrza. Gaznik jest zupelnie wyczyszczony, dawka paliwa ustawiona na najmniejsza. Dodam ze skuter to zwykla 50 tka marki baotian. Ze tak powiem "wypluwanie" wystepuje szczegolnie na wysokich obrotach. Skuter powinien palic 2l na 100km, a mi 4l ledwo starcza na 100 km, poniewaz polowa benzyny zostaje wyrzucona. Bardzo prosze o pomoc.

próbowałeś regulować jaki masz gaźnik metalowa czy plastikowa pokrywka , i jak iglice masz ustawioną na którym ząbku od góry?

Regulacja nic nie daje. Mam plastikowa pokrywe, a iglica jest ustawiona na pierwszym zabku od gory

jaki wogóle przebieg ma , może pływak jest gdzieś pęknięty lub membrana

4776km ma przebieg. Membrana jest dobra i plywak rowniez sprawdzalem

ja bym ten zawór membranowy sprawdził jeszcze raz

W sensie ta membrane co jest pod pokrywa gaznika czy jest jakis inny zawor membranowy?

jak to 4T to masz tylko membrane w gaźniku a jak to 2T to masz zawór membranowy.

Tak jeszcze pomyślałem że jest opcja że masz po prostu walnięty gaźnik. Czasem i tak sie trafia

No 4t dlatego tez tak sie zdziwilem ze zawor membranowy. A jesli bylby "walniety" to co sie moglo stac?

Dodam jeszcze ze do niedawna bylo okej

Mam ten sam problem z piaggio liberty, "wypluwa" paliwo z gaźnika do filtra na wysokich obrotach...

Gonext2 napisał:

Dodam jeszcze ze do niedawna bylo okej

Nooo to jest bardzo znacząca informacja :) Pozwala to wysnuć śmiały wniosek że coś się jednak zepsuło.
Może zawory wam się nie domykają lub domykają sie za wolno.

Czy brudny zbiornik paliwa ma wpływ na wyrzucanie paliwa przez filter paliwa

filtr nie filter.
Nie ma.
Jak ci filtr paliwa wyrzuca paliwo? Którędy?

Witam serdecznie mam taki problem ze Aprilia Leonardo 125 wypluwa mi paliwo do filtra co to może być pomocy

gaźnik czy wtrysk?
jeżeli wtrysk to być może są to nieszczelne zawory ssące i/lub za duża dawka paliwa bo wtrysk ma z któregoś czujnika błedne odczyty.
Jeżeli to gaźnik to podobnie - nieszczelne zawory ssące oraz tendencja gaźnika do przelewania się źle działa zawór iglicowy w gaźniku zamykany pływakiem.

Oczywiście jeżeli to jest czyste paliwo. Bo jeżeli to olej mocno rozcieńczony paliwem to może wdmuchuje go odmą w okolice filtra - a to by świadczyło o przedmuchach na pierścieniach