skuter tuning

witam mam skuter baoian przerobiony 80ccm dysza w gażniku 80 rolki 3,5gram filter stożkowy blokady ściongniete i skuter jedzie tylko 70km 75km
a z 50ccm jechał 60km 65km
i moje takie pytanie co mam jeszcze zroić żeby jechał szybciej muj kolega ma skuter 80ccm rolki 3,1 gram i jedzie 90km
100km
co mam jeszcze kupić zeby skuter był szybszy

Jak na moje rolki za male

twój kolega fantazjuje lub ma zepsuty prędkościomierz

Napewno nie ma zepsutego sam jechałem na nim i licznik zamyka

A co mam robić żeby jeździł szybcjej co jeszcze muszę wymienić

no i co z tego że zamyka licznik jak ten licznik jest zepsuty.
Odpal sobie komoreczke z GPS, ściagnij jakąś aplikacje typu Speedometer czy inny prędkościomierz, wsadz sobie ten telefon do kieszonki i przejedź sie tym “maxem” z zamykaniem licznika.
Potem sobie ten telefonik wyjmij z kieszeni i zobacz jaka była ta maksymalna prędkość realna. Bo sie może okazać że 90km/h licznikowe kolegi to było 75km/h prawdziwe - i to by było normą (normą w markowym 2T bez blokad i fartowną normą w chińskim 2T bez blokad i dobrze dotartym).

Żebyś miał jakiś punkt odniesienia co jak jeździ to moj skuter na chińskim cylindrze 50 i potem 70 bez względu na rolki, srolki i tyrolki jechał jakieś REALNE 70km/h - i tak jeździ większość.
Żeby pojechać nim 90km/h musiałem wsadzić około 3000zł w silnik (masz +/- w podpisie co jest w Junaku) zaczynając od cylindra nie za 90zł tylko za 600zł (wtedy). Wiec jak kolejny gość opowiada takie bajki a do tego jeszcze opiera sie na wskazaniach prędkościomierza to mogę się najwyżej usmiechnąć i przytaknąć. Wsadził rolki 3gr i odfrunął… aha… i to jeszcze jak rozumiem z definicji słabsze 4T a nie 2T?