skuter toros elektrycznosc nie taka

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros skuter toros elektrycznosc nie taka

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe elloco elloco 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #47126
    Zdjęcie profilowe pcrb
    pcrb
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam wszystkich mam problem ze skuterem toros f16 zakupionym w realu.

    dostalem go za darmoche ale nie wszystko dzialalo nie wszystkie plastiki byly ok, skuter mial glebe kilka razy. teraz jest skrecony poklejony wyglada jak nowy ale…

    jak go dostalem to niekture wiazki byly odpiete nie te zarowki w oprawkach nie dzialaly kierunkowskazy nie dzialal stop, skuter nie odpalal z przycisku.

    teraz kiedy podlaczylem inny aku, bo sie okazalo ze w starym nie ma elektrolitu i podlaczylem kostki przy kierownicy dalem nowe lampy to stop dziala pozycja dziala kierunki dzialaja ale skuter nie odpala z rozrusznika.

    co jeszcze nie ma napiecia dawanego w celu ladowania akumulatora. po odpaleniu ze stopki moge zapalic swiatla z tylu i z przodu drogowe, po podlaczeniu aku reszte swiatel ale chce zeby skuter odpalal z rozrusznika i zeby ladowal akumulator, co moge sprawdzic – ps bezpiecznik jest ok.

    prosze o odpowiedz tylko prosta jak mam cos sprawdzic to napiszcie gdzie jest ten element.

    dzieki

    #47293
    Zdjęcie profilowe pcrb
    pcrb
    Użytkownik
    • Postów: 18

    ok mamcoś nowego skuter zaczął kręcićrozrusznikiem ale nadal nie zapala, z kopniaka odpala bez problemu. nadal nie ma ładowania aku. pomożecie

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #47306
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Podstawowe rzeczy : Paliwo, Iskra ?

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #47314
    Zdjęcie profilowe pcrb
    pcrb
    Użytkownik
    • Postów: 18

    czy jak by paliwo nie dochodzilo albo iskry by nie bylo to czy by zapalał z kopki, pytam serio bo nie wiem jak to jest rozwiazane bo z kopki pali

    #47324
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    To, może akumulator Ci padł ?

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #47325
    Zdjęcie profilowe Stiopa
    Stiopa
    Użytkownik
    • Postów: 121

    Może to być wina rozładowanego (nie w pełni naładowanego) akumulatora. W czasie odpalania rozrusznikiem jest zbyt duży spadek napięcia i „na iskrę już nie starcza”. Co do ładowania- jeśli wszystkie przewody i połączenia są w porządku to zacznij od wymiany regulatora.

    #47330
    Zdjęcie profilowe pcrb
    pcrb
    Użytkownik
    • Postów: 18

    ok spróbuje a powiedcie mi jak to jest z tym zapłonem. co to jest te cdi i za co odpowiada i jak jest rozrusznik podłączony. i moje pytanie czy jesli by był regulator padniety to czy by sie swiatła drogowe paliły, czy jeśli sie one pala to czy mogę przeciąć kabel zasilajacy światła i podłączyć go do akumulatora by się wtedy ładował. prosze napiszcie mi jeszcze czy w tym skuterze jest prądnica czy jakiś alternator i jak go szukać bo nie wiem co odpowiada za ładowanie w czasie pracy silnika??? pozdrawiam i sorki za tak proste pytania ale zawsze jeździłem autem a nie skuterem ale przy cenie ropy 5,50 i spalaniu auta 7 litrów wiadomo czemu chce ten skuter sprawny mieć

    #47332
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    1. Regulator nie ma nic wspólnego ze światłami, napięcie idzie prosto z prądnicy.

    2. W skuterze ma prądnice, może to zauważyć na przykładzie świteł gdy dodajesz gazu światła lepiej świecą.

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #47348
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    pewnie że możesz przeciąć kabel od świateł ale…

    1) Do akumulatora dasz napięcie zmienne ? Bo takie idzie do świateł.
    2) Będziesz używał tylko pozycyjnych ?
    3) Ciekawe ile akumulator takie obciążenie wytrzyma. Pamiętaj, że jak światła są wyłączone to prąd jest wytracany w rezystorze.

    Poza tym o światłach w torosie była mowa już kilka razy, widać, że nowi nie czytają nic forum…

    Router WS 50 2013
    #50776
    Zdjęcie profilowe pcrb
    pcrb
    Użytkownik
    • Postów: 18

    już działa nowy regulator nowy akumulator i jest ok tylko ładowania brak akumulatora albo nie wiem jak je sprawdzic

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie