Skuter TGB 101s Orion 2t problem

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #722198
    Kacper Granat
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Witam mam problem z skuterem mianowice po postoju ok. godzinnym nie chce odpalić, tzn. silnik sie uruchamia na doslownie 3sekundy i nie reaguje na gaz tak jakby mu brakowało paliwa i gaśnie.
    Dodatkowo zalewa swiece ale jezeli wyczyscze świece i odepnę wężyki od gaznika to odpali i wtedy jak podepne wezyki to normalnie chodzi ale znowu po postoju dluzszym niz godzina nie chce odpalic.
    Mam wrażenie ze podczas postoju paliwo leci do silnika ale nie wiem czy jest to mozliwe :/ Gaznik wyczyszczony. Możliwe ze jest to wina swiecy czy moze gaznik zle wyregulowany. Dodam ze podstawa filtra powietrza jest ale nie wiem czy ma to jakis zwiazek z tą sprawą. Mam tez wrazenie ze po kilku kopniakach ma mniejsza kompresje ale moze byc to spowodowane wlasnie paliwem w silnku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    #722199
    Kacper Granat
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Oczywiscie chodzilo mi ze podstwa filtra jest peknięta

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #722200
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    „paliwo w silniku” nie powoduje mniejszej kompresji – wręcz powinno ją podnieśc.
    Może ci sie lać paliwo gaźniiem bo masz padnięty kranik podciśninieniowy lub xle działający zawór iglicowy w gaźniku.. a zamiast przelewem zalewa dolot.
    Może tez ci padac cylinder – wiec zmierz kompresje. Manometrem i tak jak trzeba.
    Może to być tez kilka innych usterek (zawór membranowy, uszczelniacze wału, nieszczelności w dolocie miedzy gaźnikiem a cylindrem..itd) ale zacznij od eliminowania/usterek rzeczy najprostszych i najtańszych.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button