Kymco 2T stracił moc i v-max. Pomocy.

Tagi: , ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    gigancik12
    Użytkownik

Witam.
    Oto mój problem.
    Posiadam skutera marki Kymco Dj 50 2T 1999r. Po dłuższym staniu w garażu przez zimę (nie był jeżdżony, tylko kilka razy odpalony) skuter stracił przyspieszenie i prędkość.
    Około 2000 km. temu miał remont kapitalny: wymiana cylindra, tłoka i pierścieni. Dodam, że obroty utrzymuję i kompresje też ma.
    Co może być powodem takiej zmiany? Proszę o pomoc i konkretne odpowiedzi bo nie jestem zbyt dobrym mechanikiem w tych sprawach.

kotan
    Użytkownik

Nie jestem pewien ale może to wina rolek na wariatorze? Sprawdź ich stan.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

guliwer55
    Użytkownik

Sprawdz filtr powietrza, przeczyść gaznik ,sprawdz świecę

Kisiu1981
    Użytkownik

Mogą być pasek i rolki.

gigancik12
    Użytkownik

Ok dzięki. Jak sprawdzić czy rolki wariatora ub cały wariator jest do wymiany?

Kisiu1981
    Użytkownik

Zobacz rolki czy nie mają spłaszczeń. Jaki jest ich przebieg?

Quantumek
    Użytkownik

Kisiu skoro skuter przed staniem jeździł normalnie, Troche postał i stracił moc to raczej rolki się same nie zepsuły od stania. Lecz warto to sprawdzić. Poprzeczyszczaj gaźnik, Filtry i sprawdz jak jezdzi

gigancik12
    Użytkownik

Skuter ma już prawie 26000 km. Kupiłem go jak miał około 18000 km.