Skuter Router 50s sport 4t duśi się niema mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #733762
    marek ślusarz
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Witam serdecznie, mam problem ze Skuterem Router sport 50s 4t ślnik 139 Qmb, rocznik 2013 odblokowany w kturym wymieniłem – Gażnik filtr paliwa, cewka zapłonowa, świeca, iskrownik, moduł zapłonowy, olej śilnika i przekładni, regulator napięcia, filtr powietrza (gąpka) przepłukany i wysuszony. Wcześniej skuter miał problemy z odpaleniem i coś pukało na wolnych obr. więc zostały wyregulowane zawory, ja tego nie robiłem bo nieznam się natym, po wymianie części i sprawdzeniu elerktrykiki skuter niemiał ssania, odpalenie na lekkim gazie, normalnie jeżdził 67 km/h do czasu kiedy zahciało się grzebać bo oczywiście w naturze polaka jest ( ma być idealnie) więc sam uśiadłem przy tych zaworach i ustawiłem gurny ssący 0,05 i dolny wydechowy 0,08 bo niemam listka 0,07 magneto w posycji T łańcuszek rozrządu a raczej kułko w pozycji, duży otwór na górze i dwa małe na równo z silnikiem przepraszam niewiem czy fachowo opisuje. l tu problem przy rozpędzaniu  manetka w 20 % silnik się dławi  niema ducha człowiek mądry po szkodzie i szuka rozwiązania . Jusz niemam do niego siły i czasu a przegląd się zbliża. Jestem tu świeżakiem i proszę o zrozumienie i pomoc.

    #733763
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    oczy mi krwawią

    #733764
    marek ślusarz
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Kolego mi serce krwawi ze złości i sam jestem sobie winien bo lato w pełni a skuterek ma urlop.

    #733799
    d2omi1ng3o7
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    Masz kompresje dobrą?

    #733800
    d2omi1ng3o7
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    i czy regulowałeś gaźnik po jego wymianie

    #733805
    marek ślusarz
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Kompresja jak najbardziej dobra, nie mieżyłem ale czuć opór ito spoty na kopce, a co do gażnika po montażu niecałą 1.4 obrotu mieszanką, jako nowy mieszankę miał odkręcone niecałe 1,4 obr.w lewo i gaz dosłownie kawałek,dziśiaj brakuje mi troszkę czasu ale jutro spróbuję jeszcze raz ustawić magneto na T i zobaczę ustawienie kułka łańcuszka wykręce świece znaijde coś długiego i zobaczę położenie tłoka czy jest do gury w martym punkcie jak jest to zawory spróbuję ustawić na ssący 0,10 i wydech. na 0,15 oczym oczywiście się dowiedziałem bo moja wiedza na ten temat jet słaba. Często jeżdżę pod gurkę a moja waga raczej (Delikatna nadwagą)wyciska śiudme poty z niego ale jak na 70 cm jest naprawdę dzielny . Dziękuję bardzo.

    #733806
    d2omi1ng3o7
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    Odpowiedź została zgłoszona za nieprawidłową treść.

    W tym silniku dużo osób zaleca ustawienie większego luzu niż jest podany, spróbuj ustawić po 0,10mm ale nie spodziewałbym się że to pomoże.

    #733808
    marek ślusarz
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Jutro śię pobawię ztym ustawie i poskręcam, założę tylko siedzenie i zobaczę jak będzie chociaż w miarę dobrze to go poskładam i tak zostawię w przyszłym tygodniu mam przegląd a po nim rozmyślam o sprzedaży, o rezultatach a raczej co z tego wyszło oczywiście napiszę jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    #733810
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    Odpowiedź została zgłoszona za nieprawidłową treść.

    Kompresja jak najbardziej dobra, nie mieżyłem ale czuć opór…

    no kocham to. Człowieku, nie masz bladego pojęcia jaka masz kompresje.

    #733824
    marek ślusarz
    Uczestnik
    • 1
    • 5Postów:

    Kolego (Moderator) manometra nie pośiadam a ja chce go sprzedać a nie inwestować, jak sprawdzić bez miernika wykręcasz świece wkładasz palec druga osoba kopie kopytem itak wiem że jest ćiśnienie, niewiem ile ale jest spore proste nie. Kolejna rzecz jak posiadasz odpowiedni sprzęt do takich rzeczy to zapraszam za przyjazd zapłace podać adres, i na koniec zawory ustawiłam 0.10 gura i 0,15 jak narażie ani nie zalewa ani nie dymi i jeżdzi żdziwony czy wysłać foto a możw krurtki filmik jak dla mnie temat skończony, itak się nic niedowiedziałem z forum, sam zrobiłem. Dziękuję i pozdrawiam

    #733830
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    Odpowiedź została zgłoszona za nieprawidłową treść.

    cenna wiedza i nowatorskie patenty. zachowam ten temat dla potomnych bo jest bardzo cenny 😀

    #734203
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 971Postów:

    Witam małe sprostowanie do mojego poprzedniego zakończonego tematu. W skuterze zostały wyregulowane zawory obydwa na 0,05 został wymieniony krócec gażnika, na zagięciu mała dziurka jak i podkładka ebonit. gażnik został wyregulowany oczywiście na goroncym śilniku a nie jak inni twierdzą, na żimnym najlepiej ustawisz g…. prawda. (Świeca ma mieć kolor kawa z mlekiem) wymaga częstego wykręcania świecy (i skuter śmiga jak marzenie i niestety nie został sprzedany , A nie kolego (MADERATOR) sprawdzić kompresję przyczyna leżała właśnie na króccu i podkładce a zapomniałem o opasce zaciskowej filtra ktura miała starte ząbki i nietrzymała. Tagrze koledzy jeśli macie kompresję i mocną iskrę a skuter niewchodzi na pełne obroty lub ciężko odpala z rozrusznika to właśnie tam szukajcie ( Gażnik podstawa prawidłowa regulacja jest troszkę zabawy ale się opłaca ) Temat krurtki i skończony pozdrawiam panie (MODERATOR)

    ___________________________________________________
    przenosze tutaj dla porzadku.
    MADERAOTR

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Temat ‘Skuter Router 50s sport 4t duśi się niema mocy.’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.
Back to top button