skuter romet metro city nie mogę go odpalić ani ze startera ani z "kopa"

no więc mam taki problem że nie mogę odpalić mojego nowego skutera ani z "kopa" ani ze startera. Skuter został kupiony 20.03.13 i po nocy w zimnym garażu nie chce mi odpalać co może być nie tak ????

od razu mówię że jestem w tym zielony ;D

Coś więcej napisz. Zalałeś go w ogóle paliwem? :D

Przeczytaj dokładnie instrukcję obsługi - powaga...
W ostateczności zareklamuj go. Nic nie dłub w nim sam - bo stracisz gwarancję.

nie no wszystko chodziło dobrze tylko zostawiłem go na noc w zimym garażu i po południiu próbowałem go zapalić a tu lipa światła palą się tylko pasywne i migacze starter elektroniczny coś tam daje ale nie odpala wyjąłem akumulator i podłączyłem pod prostownik ale zaczeło mi się szybko ładować na wskaźniku a słyszałem że jak tak jest to akumulator może być zrypany ;/

pomoże ktoś ???

Ale w czym możemy Ci pomóc?
Kupiłeś to co kupiłeś...
Normalnie, jak zakupiona rzecz nie działa to się ją reklamuje...proste.
Posprawdzaj to co potrafisz - naładowany akumulator podepnij do skutera, spróbuj odpalić, sprawdź czy w baku jest paliwo, zobacz czy nie zalałeś świecy. W nowej maszynie nic więcej nie zrobisz... Jak to nie pomoże, to pozostanie ci tylko reklamacja...

Oby ten i wiele podobnych przypadków, zmusiło do refleksji ludzi, którzy noszą się z zamiarem kupienia chińskich skuterów. Nie, żebym był złośliwy, ale jak ostatnio czytam, jak wiele "szczęśliwych" posiadaczy nowo zakupionych chińskich pojazdów ma z nimi problemy, to ręce mi opadają...

no to tak
- paliwo jest
-akumulator się ładuje ale bardzo szybko już po godzinie jest na wskaźniku polowa naładowana i teraz już idzie wolniej i nie wiem czy to normalne

Nie wiem jaki masz prostownik i czy przystosowany jest do ładowania tak małych akumulatorów. Nie wskazany jest duży prąd ładowania. Optymalny, maksymalny prąd to 1/20 pojemności akumulatora - im dłuższy proces ładowania mniejszym prądem, tym lepiej dla akumulatora...