Skuter przydusza sie przy predkości max. po czym gaśnie??

Witam ,
Problem jest nastepujący:

Jadę skuterem przy pred. max i manetce gazu odkreconej na full skuter nagle sie przydusza, zaczyna zwalniac i jest zero reakcji na gaz po czym staje i gasnie, mozna go odpalic dopiero po chwili. bo od razu nie odpali. dodam rowniez ze odpala dopiero po przekreceniu stacyjki na off i spowrotem na on. tak jak by sie cos resetowalo i pozwalalo odp skuta.

Skuter jest po czyszczeniu gaźnika w serwisie.wiec gaźnik odpada i jego regulacja..

prosze o pomoc osoby ktore sie znaja na mechanice.

z gory dzieki z pomoc

a właśnie to wina gaźnika, za mało paliwa dostaje.

tak jak madi powiedział. Wyreguluj gaźnik bo na max obrotach dostaje za mało paliwa i to może być przyczyna gaśnięcia. PS. w nie których serwisach są mechanicy którzy naprawiali polonezy a nie skutery :)

Co macie do polonezów?

czytaj dokładnie !!!!

polonezy :D
To dokładnie wina gaźnika, po prostu źle wyregulowali.

ale on nie muli dodając gazu tylko jadąc predkoscia max powiedzmy z 10 min non stop nagle momentalnie przestaje ciagnac skuter nie reaguje na ruch manetki gazu obojetnie w jakim jest polozeniu. zwalnia i gasnie , po chwili jak go odpale problem znika reszte dnia jezdze na max i jest dobrze, zaskakujace jest to ze taki objaw wystepuje sporadycznie
gaznik jest ok , byl czyszczony i regulowany , skuter jezdzi w pelnym zakresie bardzo dobrze i podczas przyspieszania jak i trzymajac v max przez dluzsza droge aleeeeeeee czasem ten objaw wystepuje co opisany jest wyzej w poscie....

gdyby byl to gaznik to sytuacja bylaby taka sama przy v max jesli dawka jest zle ustawiona, a dzieje sie tak raz na jakis czas???mam racje???

biorac pod uwage regualcje gaznika przekrecamy w lewo czy prawo zwiekszamy dawke paliwa czy powietrza? wedlug was...

mi tak traci na prędkości jak nie mam już paliwa ;p

U mnie zaczęły się podobne jazdy. Wczoraj po osiągnięciu prędkości maksymalnej były przerwy w pracy silnika aż wyhamował do 40 na godzinę. Dziś nawet przy ruszaniu mulił się. W poniedziałek wyjąłem tę zwężkę w filtrze powietrza ale różnic jakichś nie było. Chociaż to właśnie może być powodem czegoś takiego u mnie ale głowy nie daję. Może to silnik się kończy. Gaźnik dwa tygodnie temu b ył starannie czyszczony, przedmuchiwany i regulowany.

skuter jest nowy , wiec to nie koniec silnika u mnie serisowany regularnie odpowiednio dotarty, jest na gwarancji ale zanim go zawioze chyba raczej dopiero na wiosne chcialem sie dowiedziec czy ktos juz mial z tym problem:)

Lukson kisiu pisał o swoim skuterze, że mu się silnik kończy i że ma podobny problem. Czytanie ze zrozumieniem.

Wina gaźnika lub nie. Sprawdź czy wężyk od kranika nie jest nigdzie zagięty a wąż podciśnieniowy od pompy paliwa jest szczelny i dobrze połączony.

Objawy które opisujesz to efekt zbyt wolnego napełniania się komory paliwowej w gaźniku. Winnym może być też pływak oraz zawór iglicowy. Można źle je złożyć a wtedy takie objawy będą występowały bo paliwo za wolno płynie do gaźnika. Przy maksymalnej prędkości zapotrzebowanie silnika na paliwo jest bardzo duże. Dwa razy większe niż przy 55 km/h.

Napisałem, że to u mnie może silnik się ko,ńczy. Też czytanie ze zrozumieniem.

Bardzo możliwe jest jeżeli masz standardowy filtr od chińczyków 139QMB tj. z taką rurką chwytakiem powietrza
Może sie skuter przez to dusic dławic przy wiekszej predkosci czy tez wietrze , miałem u siebie taki problem kiedy gąbka ograniczająca powietrze przy wlocie zagineła w akcji ;D

albo tez w tej rurce przy filtrze , weź przy tej siatce co jest ta metalowa ,zakryj połowe czymś i sprawdz wtedy

no dokładnie bartez ;] w ten sposób sprawdzi czy to powietrze go muli ;]