Skuter przerywa i gaśnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #128505 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    Witam mam pewien problem ze swoim skuterkiem…. do rzeczy … skuter po przejechaniu ok.100 m przerywa i gasnie. potem musze odczekac i zapali ale sytuacja sie powtarza. Odkrecilem swiece .. jest sucha ale badzo goraca tak jak cewka.. ogolnie caly skuter sie grzeje (silnik) kupilem swiece ale nadal to samo. Dodam ze dzieje sie tak po wstawieniu cylka 80cc. Prosze o pomoc! pozdrawiam.

    #128506 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    A co jeszcze robiłeś przy okazji wymiany cylindra?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #128508 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    walek rozrzadu , glowica , sprzeglo , wariator i pasek. ale to chyba nie ma nic do rzeczy , prawda? czy takie przerywanie i gasniecie moze byc przyczyna nie wyregulowanych zaworow?

    #128511 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Chodziło mi raczej o wymianę dyszy na większą, regulację gaźnika…robiłeś to?

    #128512 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    dyszy nie wymienialem siedzi teraz 81.. jak odkrecam srubke od mieszanki to cieknie mi paliwo ( z tej srubki)

    #128513 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No to już sobie odpowiedziałeś. Ucieka Ci paliwo to gaśnie. A dysza powinna być ok.

    #128514 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    ale jak mam wyregulowac gaznik skoro z tej srubki ciekni paliwo? cieknie jak odkrece do polowy xd
    to co zrobic z tym przerywaniem?

    #128516 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    No właśnie o tym mówię, musisz najpierw pozbyć się wycieku. Wykręć tą śrubkę całkowicie i zobacz w jakim jest stanie. Może to uszczelka, chociaż nie wszystkie ją mają. Może masz zjechany gwint w gaźniku, może to wina samej śruby. Jak nie rozbierzesz gaźnika to się nie dowiesz.

    #128517 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    srube zmienilem bo seryjna byla tak obrobiona ze. nie moglem zakrecic.. wstawilem prawie taka sama… taki sam gwint ,wielkosc..

    #128521 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Co nie zmienia faktu, że od tego ciągłego kręcenia wyrobiony masz gwint w samym gaźniku, a to już zalatuje wymianą gaźnika 🙂

    #128523 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    KASACJA

    #128524 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    ojj nieee .. bez wymiany.. za duzo w niego juz wsadzilem… wydalem wiecen na czesci niz na kupno skutera.. a co myslisz o tym zeby troche ja odkrecic i zakleic sylikonem?

    ps. ale obrobiona … nie gwint.. tylko jakby to powiedziec… gorna czesc srubki.

    #128541 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    zapomnialem powiedziec , ze zaraz po zmianie cylindra pierwsze 10-20 km jezdzil elegancko. po kilku godzinnej przerwie chcialem sie przejechac no i juz zaczal przerywac. PROSZE POMOZCIE MI

    #128542 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Silikon to półśrodek, który nie rozwiąże problemu. Ale na chwilę możesz to zrobić, chociażby po to żeby wyeliminować przyczynę. Jeśli po uszczelnieniu będzie lepiej to musisz wymienić gaźnik.

    #128549 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    ale dlaczego wczesniej chodzil dobrze?

    #128552 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Każda usterka z reguły pojawia się nagle.

    #128557 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    czy kupie jakis zwykly gaznik do 30 zl? wiecej nie mam zamiaru wydawac na tego złoma. Juz wystarczajaca zaplaciloem za czesci.. nawet nwm czy nie wiecej jak za caly skuter.

    #128558 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Nie mam pojęcia, poszukaj na alledrogo.
    I tak to jest jak się chce tuningować, nie ma nic za darmo 🙂

    #128559 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    patrze na te gazniki na allegro i widze ze maja inne srubki mieszanki.. moja byla taka :https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEGLdVqHWzGgNp_HjSe38iU6F-O8ekX9sz_VNRLeNFW3T1AQN6IQ

    #128560 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Ale to co pokazałeś to jest zwykła śruba, te od mieszanki są zdecydowanie inne.

    #128563 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    no wlasnie , zwykla sruba. To moej pytanie jest takie : dlaczego od nowosci nie mialem takiej tylka zwykla? co robic?

    #128566 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Nie wiem dlaczego, może ktoś sobie pożyczył 🙂
    Kup taką jak powinna być i sprawdź czy będzie dobra.

    #128569 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    na alleggro nie znalazlem… (moze zle szukam) a w serwisie powinni miec? no pierscienie mieli xd to i te srubke tez powinni .

    a co powiesz na to ze motor sie caly grzeje? swieca i cewka strasznie gorąca (parzy jak nie wiem xd)

    #128570 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Może w serwisie dostaniesz, a jak nie mają to może wyjmą komuś 🙂
    Grzeje się bo pewnie na dotarciu jeszcze.

    #128579 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    moze leje sie dlatego ze nie ma takiej srubki jaka powinna byc?

    #130279 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    Problem juz chyba rozwiazany:) przyczyna byly niewyregulowane zawory ;d i malo paliwa.. ano wlasnie… jak mam pelniutki bak pod korek jest ok , ale jak juz mam malo paliwa w baku (ale jak sie spojrzy do baku to troche widac) to skuter trudno odpala… ale jak napompuje gaznik ( ta jakby pompką czy jak) to jest ok i jezdzi dlugo.. mozliwe ze plywak blokuje dostep paliwa?

    Nie bede zakladal nowego tematu tylko napisze tutaj: od pewnego czasu mam pewnien problem z kierunkami. Ostatnio gdy jechalem wcisnalem lewy kierunek. Kontrolka sie nie swiecila ale kierunkowskaz tak. Po jakis 2 dniach nie dzialaja oba kierunki. Co to moze byc? przeywacz chyba jest ok.

    #130299 Reply
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 291
    • Postów: 298

    Z tego co kiedyś czytałem to chyba normalne, że jak jest mniej paliwa to skuterowi trudniej odpalić… Co do kierunków to chyba wina żarówek nie jest (dziwne, żeby dwie na raz); pewnie masz gdzieś zwarcie…

    #130300 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • Postów: 180
    • Postów: 199

    zarowki sprawdzalem są ok. Jescze teraz swieci mi tylko 1 przednie swiatlo… drugie żarzy się..

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter przerywa i gaśnie.
Twoje informacje:




Back to top button