Skuter nie wchodzi na wysokie obroty

Witam, przychodzę tutaj z problemem takim jak w temacie. Skuter nie wchodzi na wysokie obroty, jest to skuter zipp simpli 2t i w ostatnim czasie było w nim wymieniane: cylinder na 70cc, gaźnik na 19mm, wydech na leo vince, wariator firmy wm motor i w nim rolki 5 gram, sprężynki sprzęgła lecz niestety nie pamiętam jaki ale jak się nie myle były takie szare. To nie kwestia regulacji gaźnika bo bez róźnicy czy śrubka jest wkręcona na maksa czy na maksa rozkręcona nie robi to różnicy i podczas jazdy skuter i tak nie wkręca się na maksymalne obroty. Na chwilę obecną skuter rozpędza się tylko do 55km/h z maksymalnymi obrotami 6 tysięcy. Skuter jest na dotarciu i zrobione jest już 150 km na aluminiowym cylindrze. Jak do tej pory nie odkręcałem za duzo bo jeździłem powoli max do 55km/h lecz ostatnio chciałem juz powoli zacząc jazde na 60 czy 65 km/h lecz tak jak mówiłem skuter max jedzie 55km/h i tylko 6 tysięcy obrotów i dalej niechce się wkręcić. Proszę o pomoc bo już sam nie wiem co robić.

to może byc kwestia regulacji gaźnika bo regulacja gaźnika to nie jest “kręcenie śrubkami” tylko po pierwsze dobór dyszy głównej. A juz potem śrubkami to drobna kosmetyka.
Wiec pierwsza sprawa to jaki na 100% masz ten gaźnik (średnica przy przepustnicy) i jaką w nim masz dysze główną oraz jaki masz cylinder - bo inna jest dysza do chińskiego cylka co ma 6KM a inna do np takiego klasy sport co ma 10-12KM.

Druga sprawa to rolki - mogą być za ciezkie. Tylko teraz pytanie czy są za ciezki bo są za ciezkie czy są za ciezkie bo twój cylinder jest osłabiony bo nie jest dobrze wyregulowany.

Oczywiście to wszystko zakładając optymistycznie że nic nie zostało skopany przy montażu.

A więc cylinder jest to Power Force evo 70cc, przepustnica w gaźniku 24mm, niestety średnio pamiętam jaka tam jest dysza ale chyba 72.

masz gaźnik 19mm i w nim przepustnice 24mm?

Sorki nie zauważyłem że źle wpisałem 15mm