Skuter nie odpala Romet sport 50s 4t

Witam otóż po wymianie cylindra tłoka pierścieni głowicy skuter nie odpala. Iskra jest, paliwo dochodzi. Chodzi tak jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=YnqK3wIbzts

Ktoś tu chyba zapomniał masy przyczepić do silnika. ;)

Jak by masy nie przykręcił to by iskry nie miał,nie sobie aku naładuje lu na kablach spróbuje lub z kopa bo przy takim kręceniu to ni hu hu nie odpali.

1. Naładuj akumulator bo ten padł.
2. Musisz się trochę nakopać :-) a nie kręcić rozrusznikiem
3. Zawory masz szczelne? Docierałeś czy wsadziłeś głowicę taką jaką kupiłeś?
4. Jeśli wszystko masz dobrze ustawione (rozrząd, zawory etc.) to zapali... po kilkudziesięciokrotnym kopnięciu :-)
5. Powodzenia.

Berg napisał:

1. Naładuj akumulator bo ten padł.
2. Musisz się trochę nakopać :-) a nie kręcić rozrusznikiem
3. Zawory masz szczelne? Docierałeś czy wsadziłeś głowicę taką jaką kupiłeś?
4. Jeśli wszystko masz dobrze ustawione (rozrząd, zawory etc.) to zapali... po kilkudziesięciokrotnym kopnięciu :-)
5. Powodzenia.

Głowice wsadziłem taką jak kupiłem skuter był 50 i dałem cylinder 90 i głowice od 80
Akumulator ładowany, rozrzad ustawiany i nadal nic. Kręci tak jak by sie zacinał i paliwo ucieka przez filtr powietrza

Odświeżam. Otóż dowiedziałem się że skuter przy pojemności 90cc nie bedzie odpalał z rozrusznika. Czy są jakieś lepsze rozruszniki albo inne sposoby by on odpalał?

kubix123 napisał:

przy pojemności 90cc nie bedzie odpalał z rozrusznika

Biedni właściciele Hayabus, nie mając kopki muszą odpalać na pych...
A tak na serio, to nie wiem, kto Ci takich bzdur naopowiadał z tym rozrusznikiem. Ja w mojej pierdziawce za 1500,- z marketu miałem cylinder 80cc i jakoś odpalałem z rozrusznika. Oczywiście ten po przebiegu 5500 km został wymieniony na nowy, bo złapał luzy i zużyły się szczotki. Najlepiej wyjmij rozrusznik i skontroluj, czy nie ma luzów i czy jest opór przy kręceniu ręką. Jeżeli będzie się obracał za luźno, to do wymiany. Co do cylindra, to ja słyszałem, że fabryczną głowicę można zostawić do 80cc. Powyżej trzeba wymienić ją, ponieważ zawory są zbyt małe.

Jak założyłeś 90cm z tłokiem wypukłym to do niego jest dedykowana głowica pod ten tłok,a zakładając zwykłą 80cm masz teraz za wysoki stopień sprężania o całkiem innej komorze spalania nie wspomnę.Jak byś miał cały zestaw [ja kupuję zawsze głowica cylek] to musi kręcić i palić ewentualnie wyczyścić rozrusznik.

problem rozwiązany odpaliłłem go za pomocą kabli rozruchowych pochodził z 2 godz i teraz odpala od strzała z rozrusznika.
Mam jeszcze takie pytanie jesli zmieniłem pojemność z 50 na 90 to trzeba do tego wymienic przyłożenia by miał lepszą moc ?

nie bedzie miał lepszej (chyba większej??) mocy bo moc generuje cylinder nie przełożenie.
ale m.in. dlatego że masz cylinder o większej mocy to za pomoca odpowiedniego sprzęgła i wario trafi to na tył skutera. I teraz możesz zmieniać przełożenia żeby efektywniej (albo wygodnej dla siebie) to wykorzystać.