Skuter nie odpala po tuningu

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Skuter nie odpala po tuningu

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez  Daniel Protasiewicz 9 miesiące, 4 tygodnie temu.

Oglądasz 10 posty - 11 przez 20 (z 21 łącznie)Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #670772 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Felek
    Felek
    Participant
    • Postów: 94

    Czyli po odpaleniu jak trzymasz gaz lekko otwarty rozkręca się do normalnych obrotów i je utrzymuje czy nie daje rady się rozkręcić w ogóle i gaśnie?

    #670773 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    Jak już zapali to reaguje na obroty,zwiększają się po otwarciu manetki,ma się wrażenie że jest wszytko dobrze a tu zaraz po 5 sek gaśnie.Paliwo w wężu jest.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #670774 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    Pozgasnieciu zaraz leci paliwo z tyłu gaźnika

    #670775 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    Wstawił bym tu zdjecia ale nie wiem jak to zrobić.
    Możliwe że przy zmianie na 90ccm ten zawór podciśnienia za dużo puszcza paliwa bo mocno zasysa od gaźnika i dlatego go zalewa?

    #670776 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Felek
    Felek
    Participant
    • Postów: 94

    Nie bardzo znam się na tuningu, nie robiłem tego ale przy 90cc powinieneś już mieć albo większą dyszę w starym gaźniku albo już większy gaźnik. Jeśli masz stary gaźnik to może się przelewać bo rzeczywiście zapotrzebowanie silnika na paliwo jest większe i ma też pewnie większe podciśnienie więc zasysa sobie więcej paliwa. Stąd też przygasa i w końcu wycieka wręcz benzyna aż do puszki filtra powietrza. Czyli raczej cierpi na nadmiar paliwa niż na jego brak.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    BMW G 310 R. INTENSYWNA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY.

    BMW G 310 R to esencja przyjemności z jazdy. Zbudowano go do jazdy po tętniących życiem miastach i dla wszystkich, którzy po prostu kochają jazdę na motocyklu. Jest on bardzo zwrotny i łatwo się prowadzi, a jednocześnie wykazuje sportowy charakter.
    #670777 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    No właśnie nadmiar jest paliwa. Gaźnik zmieniony na średnicę 18mm i dysza na 85. Może wrócę do oryginalnej 80 co była w tym gaźniku

    #670778 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 118

    zwór podciśnienia NIE PUSZCZA za dużo paliwa on je po prostu puszcza i ono sobie spada do gaźnika grawitacyjnie.
    Za jego ilość w gaźniku (poziom) odpowiada zawór iglicowy sterowany pływakiem w komorze pływakowej – i to jest tak że nawet jakby go z góry chciało wlecieć 20 litrów to pływak sie podnosi i zaworek sie zamyka – tak jak w spłuczce w kiblu- dlatego ci sie z kibla nie przelewa.
    Wiec nic tego paliwa nie zasysa do gaźnika i nic go nie puszcza za dużo – chyba że pływak sie utopił lub ma źle podgiete blaszki do regulacji. Poziom paliwa dla każdego gaźnika podaje jego instrukcja.
    Zasadniczo sprawa jest taka że jak sie bierzesz za naprawianie czegoś do nalezy mieć ciut więcej niz mgliste pojęcie o tym jak to coś działa.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #670794 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    Dzięki za przydatne wiadomości,Walczę dalej a nim,już więcej wiem.

    #670884 Odpowiedź

    Daniel Protasiewicz
    Participant
    • Postów: 25

    Skuter odpala,kawałek nawet się przejechałem. Nie wiem jak zatrzymać nadmiar tego paliwa bo jak odpalony jest i pyrka to z tyłu gaźnika cały czas sączy się banzyna. Widać bo gumy nie zakładam. Srobka od kiesznaki na 1 obrót a iglica na najwyższy pozim. Przepełnia się gaźnik. Pływak nie zacina się bo rozbierałem to i chodzi to normalnie.

    #670885 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 118

    no to może trzeba pływak wyregulować

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 posty - 11 przez 20 (z 21 łącznie)Oglądasz 10 postów - 11 przez 20 (z 21 łącznie)
Odpowiedz do: Skuter nie odpala po tuningu
Informacje o Tobie: