skuter nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe skuterek1997 skuterek1997 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #110920
    Zdjęcie profilowe skuterek1997
    skuterek1997
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Witam mam problem mianowicie taki ; 2 tygodnie temu jechałem na trening nie daleko jakieś 3 km wszystko było ok ale przed samom bramom skuter zaczął robić tak buuuu buu i słabł,nie przejołem się tym specjalnie i poszłem trenować gdy po 2 godzinach wyszdłem z treningu próbuje palić a tu nic próbowałem tam wszystkiego z 30 minut i nic no więc musiałem pchać.No a dzisiaj próbuje wszystkiego wyczyściłem gaźnik świece,filtry i nie odpala jaki może być problem bo nie mam pojęcia co jest jak odpalam to nawet nie łapie nie słychać silnika a było wszystko ok.POMOCY !!!

    BONUS RPK!!!
    #110923
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    brak iskry // cewka , moduł , kabel wysokiego napięcia , sprawdź czy wogóle masz iskre

    #110925
    Zdjęcie profilowe skuterek1997
    skuterek1997
    Użytkownik
    • Postów: 37

    no iskra jest właśnie :/

    BONUS RPK!!!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #110926
    Zdjęcie profilowe Botek
    Botek
    Użytkownik
    • Postów: 188

    A jak z kompresją?

    #110929
    Zdjęcie profilowe skuterek1997
    skuterek1997
    Użytkownik
    • Postów: 37

    jest tak samo ;d

    BONUS RPK!!!
    #110931
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    jechałeś może przez wodę ? na bocznej stopce zazwyczaj jest blokada zapłonu – jak zawilgotniała to dupa nie będzie palił ,- rada odpiąć kostkę co idzie od nóżki.

    #110932
    Zdjęcie profilowe marzap22
    marzap22
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Siema .Najpierw sprawdz czy jest paliwo 🙂 Pózniej czy swiece zalewa jesli nie zalewa to znaczy ze musisz sprawdzic czy kompresja jest a jak jest ta kompresja to pobaw sie troche z regulacja gaznika 🙂

    #110933
    Zdjęcie profilowe skuterek1997
    skuterek1997
    Użytkownik
    • Postów: 37

    właśnie nie wiem jak regulować:d

    BONUS RPK!!!
    #110934
    Zdjęcie profilowe skuterek1997
    skuterek1997
    Użytkownik
    • Postów: 37

    ja nie mam żadnych czujników w bocznej stopce włłaśnie dlatego też nie to 😀

    BONUS RPK!!!
    #110935
    Zdjęcie profilowe marzap22
    marzap22
    Użytkownik
    • Postów: 7

    tu masz :)Jak regulować gaźnik? Na co zwrócić uwagę? Jakie są oznaki nieprawidłowej obsługi tego urządzenia? O tym dziś w Skuterowo.com. Zatem jak krok po kroku zabrać się za regulację?
    1. Stawiamy skuter na nóżce centralnej, uwaga: na płaskiej powierzchni.
    2. Zakręcasz śrubkę od regulacji mieszanki (ulokowana jest ona z boku gaźnika).
    3. Uruchamiasz jednostkę napędową.
    4. Wykręcasz śrubkę od regulacji mieszanki do momentu aż skuter zacznie się dławić (przelewać – więc robisz to powoli) i wracasz z powrotem kawałek, żeby się nie dławił.
    5. Potem śrubką od regulacji obrotów wkręcasz ją aby skuter złapał większe obroty
    6. Wkręcasz o ok. 1/4-1/2 to zależy śrubkę od regulacji mieszanki i patrzysz jak skuter się zachowuje (obroty powinny spaść)
    7. Jeżeli tak się dzieje – wyłączasz skuter, zdejmujesz fajkę z przewodem wysokiego napięcia, wykręcasz świecę i sprawdzasz jej kolor.
    8. Jeżeli świeca ma kolor kawy z mlekiem – wszystko w porządku. Jeżeli jest czarna – należy wkręcić mieszankę jeszcze bardziej. Jeżeli zbyt jasna – należy odrobinę odkręcić.
    9. Po założeniu świecy i podłączeniu przewodu uruchamiasz skuter i wykręcasz silnik na maksymalne obroty, po czym gwałtownie odpuszczasz. Jeżeli po spadku obrotów koło nadal się kręci, a świeca ma kolor kawy z mlekiem – mieszanka jest w porządku.
    10. Obroty śrubką od regulacji obrotów powinny być tak wyregulowane, żeby tylne koło na niskich obrotach się nie kręciło. Kiedy już mamy tak ustawiony gaźnik należy ponownie wykręcić silnik na maksymalne obroty i odpuścić – koło powinno się kręcić, a skuter nie powinien gasnąć, lecz silnik powinien cicho i regularnie pracować. Jeżeli tak się nie dzieje, to należy przystąpić do dalszej regulacji przy użyciu śrubki od regulacji mieszanki. Z doświadczenia wiem, że dobrze jest tę czynność powtórzyć około pięciu razy. Dzięki temu nie mam później problemów z zalewaniem silnika, gaśnięciem etc.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie