Skuter nie chce wejśc na wysokie obroty
- This topic has 24 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 9 years, 7 months temu by
Miechowita.
-
AutorWpisy
-
16 sierpnia 2013 dnia 14:00 #141142
Witam,
Mam Peugeota Ludixa z 2008r i mam następujący problem skuter po-prostu nie chce wchodzić w obroty i go tak jakby dławi. Wyczyściłem filtry i gaźnik i dalej to samo nawet ruszyć nie mogę bo od razu jak chce zagazować to on mi gaśnie.Na wolnych obrotach dobrze chodzi.
Proszę o pomoc;)16 sierpnia 2013 dnia 14:23 #141145Miałem to samo, dosłownie w wczoraj mi się to stało, a okazało się że mi iglica spadła.
16 sierpnia 2013 dnia 14:28 #141146U mnie raczej iglica nie spadła.
16 sierpnia 2013 dnia 14:39 #141148ale lepiej zobacz iglicę , miesiąc temu mi też wypadła zawleczka z niej
17 sierpnia 2013 dnia 14:29 #141294Iglica jest dobra;/
Może ktoś inny wie co jest przyczyną?17 sierpnia 2013 dnia 15:04 #141299Jak przeczyściłeś filtr powietrza jak on jest nierozbieralny ? :).
17 sierpnia 2013 dnia 17:07 #141310Janie, zestresowałeś swoją wypowiedzią tutaj tego oto dzieciaka, teraz to już się nie odezwie pewnie tutaj więcej! 😛
Ta dzisiejsza młodzież, słabe to w pojęciach, uczyć się nie chce, wszystkiego chce mieć w bród, a w skarpetkach zwykły skarpetkowy smród.
Rodziciele ich, jednak ich wychowanie olewają, bo dzieciaki się pewnie same odchowają. Populacja nasza spada, wyjeżdżają stąd wszyscy młodzi, totalna żenada. 😛17 sierpnia 2013 dnia 17:27 #141311Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.
17 sierpnia 2013 dnia 18:11 #141314po dodaniu gazu nie dostaje paliwa , musiałeś coś źle złożyć
jeżeli rozbierałeś gaźnik , to coś źle skręciłeś i albo dostaje lewe powietrze, albo coś nie działa
17 sierpnia 2013 dnia 19:22 #141319Miechowita napisał:
Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.
Taaak na zatrzaskach :).Nie czaruj nas tutaj,nie myśl że jesteśmy idiotami.Mam Peugeota Jetforce w którym jest identyczny śilnik co w Ludixie.Widzę że trudno będzie Ci pomóc skoro nie traktujesz innych forumowiczów poważnie.Pokaż w którym miejscu są te rzekome zatrzaski ? – http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza-kompletny-modele-bez-kompresora,pZ015409.bhtml
18 sierpnia 2013 dnia 09:00 #141382Kolego drogi ale ja mam inny 😉 Taki mały czerwony.
Wydaje mi się, że wszystko jest ok złożone. Przeczytałem tez, że może to być wina membrany, prawda to?18 sierpnia 2013 dnia 09:32 #141385Zali wżdy. Prawda to. Jak się coś tam zachachmęci to zwyczajowo po całości. Onegdaj.
Mam ja jeszcze dzisiaj humor po tym minionym, wczorajszym dniu. 😀Sprawdzę jednak może powyższą, naniesioną tutaj oto pisownię w słowniku PWN, bo mnie młodzież tutaj zaraz rozszarpie na czynniki składowe. :DDD
Jeżeli silnik jest czterosuwowy 4T, to proponuję zapoznać się z zawartością zbiornika paliwa (opróżnić go do cna, zlać całą zawartość do przezroczystego baniaczka/butelki PET) i wlać potem do tego baniaczkowo-butelkowego odzysku tak z 50…200 mililitrów denaturatu (Denturaxu), zbije on wodę w paliwie i jasnym się oto stanie czy w paliwie nie było innych dodatków *uszlachetniających* pokroju oleju napędowego lub innych *wynalazków paliwopodobnych*.
Miechowita, jesteś tutaj nowy, to nawet nie zaszkodzi Ciebie opie… (na taki *dzień dobry*), ale jak się rozwiniesz konkretnie z tym swoim opisem, tego swojego dylematu technicznego, to może Ci tutaj ludzie i pomogą (inni się też przy takiej oto okazji, czegoś tam może i nawet nauczą z tego całego zakresu, tak dość szeroko rozumianej eksploatacji silnika spalinowego, *motorka* znaczy).
I witaj tutaj w… Klubie. 😀
18 sierpnia 2013 dnia 09:34 #141386jak masz filtr paliwa to wymień go ja coś takie tez miałem tylko że w TGB na wolnych chodził i jak się dodało gazu jak by go dusiło i gasł
18 sierpnia 2013 dnia 14:26 #141449Witam ponownie,
Odkryłem że jak zakleję mu polowe wlotu powietrza to skuter wchodzi na wysokie obroty i pluje trochę paliwem.
O co tutaj chodzi? Bo ja już nie wiem.18 sierpnia 2013 dnia 15:17 #141455Nieba bym Ci nawet tutaj przychylił, ale za takiego nawet *borowika-grzyba z lasu*, nie wiem co tam nakombinowałeś sobie, w tym swoim oto sprzęcie. 🙁
To nie jest przecież instalacja LPG… I-generacji, żeby wlot do filtra powietrza przysłaniać tam czymkolwiek. Bardzo jesteś oszczędny w słowach, ale dlaczego tak tutaj postępujesz, nikt Ci na odległość tam tego jednak nie naprawi, opisz całe zagadnienie bardzo, nawet bardzo szczegółowo, jakbyś swojemu dzieciakowi coś tam nawet tłumaczył, masz dzieci to ogarniasz ten temat, co nie? 😀
Całym zdaniem proszę opisać tutaj swój problem z tym oto skuterem. Ktoś może tutaj Ci nawet pomoże, a inny ktoś się tam też cokolwiek przy takiej oto okazji nauczy czegokolwiek z zakresu eksploatacji *spalikółka*. 😀
18 sierpnia 2013 dnia 15:22 #141456Już ci mówię kolego.
Mam teraz podłączony gaźnik na „sucho” czyli podłączony bez żadnego filtra powietrza.Jak chcę dodać gazu to „maszyna” nie wkręca się na wysokie obroty dusi go aż w końcu silnik gaśnie ale gdy zakryje polowe wlotu powietrza(ten co jest zaraz przy gaźniku) to silnik wkręca się na wysokie obroty i z tego wylotu co wciąga powietrze troszkę pluje paliwem.I czemu tak się dzieję?:)18 sierpnia 2013 dnia 15:48 #141458Ja jednak nie wiem już, jak do Ciebie tutaj można dotrzeć. Da się do Ciebie dotrzeć, kiedyś tam? 🙁
18 sierpnia 2013 dnia 15:54 #141459Już nie przesadzaj bo tłumaczę dobrze i mówię jak się dzieję.
18 sierpnia 2013 dnia 16:31 #141464Anonim
Nieaktywny- 19
- 199Postów:
dziwisz sie ze gasnie na wysokich obr… dostaje za duzo powietrza… sam sobie odp. \”gdy zatkam dziure to sie wkreca” zaloz filtr i powinno byc ok
18 sierpnia 2013 dnia 18:10 #141475Już spokojnie nie zrozumieliśmy się 😉 Z założonym filtrem tak samo się dzieje.Inaczej bym tego nie pisał, więc chyba filter do wymiany on i tak nie był oryginalny.
18 sierpnia 2013 dnia 18:51 #141483Anonim
Nieaktywny- 19
- 199Postów:
sprawdz czy nie lapie gdzies lewego powietrza 🙂 okolice krocca:)
18 sierpnia 2013 dnia 19:35 #141491Lepiej wszystko jeszcze raz rozbierz i składaj zgodnie z jakąś instrukcja , przy okazji sprawdź membranę , o ile jest to gaźnik membranowy .
19 sierpnia 2013 dnia 19:24 #141705Dobra maszyna chodzi jak złoto,choć na liczniku 16 tys;)
Dzięki wszystkim za pomoc.!19 sierpnia 2013 dnia 19:50 #141712Anonim
Nieaktywny- 19
- 199Postów:
napisz chociaz jak rozwiazales problem:) moze komus sie przyda:)
20 sierpnia 2013 dnia 15:54 #141834Uszczelniłem filtr powietrza w paru miejscach były małe dziurki i przy gaźniku zacisnąłem opaską. W sumie dalej tego nie rozumiem bo w moim toku rozumowania czym więcej powietrza tym lepiej a tu się jednak okazuje że nie ;0
Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość. -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.