Skuter nie chce wejśc na wysokie obroty

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #141142
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Witam,
    Mam Peugeota Ludixa z 2008r i mam następujący problem skuter po-prostu nie chce wchodzić w obroty i go tak jakby dławi. Wyczyściłem filtry i gaźnik i dalej to samo nawet ruszyć nie mogę bo od razu jak chce zagazować to on mi gaśnie.Na wolnych obrotach dobrze chodzi.
    Proszę o pomoc;)

    #141145
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Miałem to samo, dosłownie w wczoraj mi się to stało, a okazało się że mi iglica spadła.

    #141146
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    U mnie raczej iglica nie spadła.

    #141148
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    ale lepiej zobacz iglicę , miesiąc temu mi też wypadła zawleczka z niej

    #141294
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Iglica jest dobra;/
    Może ktoś inny wie co jest przyczyną?

    #141299
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Jak przeczyściłeś filtr powietrza jak on jest nierozbieralny ? :).

    #141310
    Metros
    Uczestnik
    • 2
    • 126Postów:

    Janie, zestresowałeś swoją wypowiedzią tutaj tego oto dzieciaka, teraz to już się nie odezwie pewnie tutaj więcej! 😛

    Ta dzisiejsza młodzież, słabe to w pojęciach, uczyć się nie chce, wszystkiego chce mieć w bród, a w skarpetkach zwykły skarpetkowy smród.
    Rodziciele ich, jednak ich wychowanie olewają, bo dzieciaki się pewnie same odchowają. Populacja nasza spada, wyjeżdżają stąd wszyscy młodzi, totalna żenada. 😛

    #141311
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.

    #141314
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    po dodaniu gazu nie dostaje paliwa , musiałeś coś źle złożyć

    jeżeli rozbierałeś gaźnik , to coś źle skręciłeś i albo dostaje lewe powietrze, albo coś nie działa

    #141319
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Miechowita napisał:

    Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.

    Taaak na zatrzaskach :).Nie czaruj nas tutaj,nie myśl że jesteśmy idiotami.Mam Peugeota Jetforce w którym jest identyczny śilnik co w Ludixie.Widzę że trudno będzie Ci pomóc skoro nie traktujesz innych forumowiczów poważnie.Pokaż w którym miejscu są te rzekome zatrzaski ? – http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza-kompletny-modele-bez-kompresora,pZ015409.bhtml

    #141382
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Kolego drogi ale ja mam inny 😉 Taki mały czerwony.
    Wydaje mi się, że wszystko jest ok złożone. Przeczytałem tez, że może to być wina membrany, prawda to?

    #141385
    Metros
    Uczestnik
    • 2
    • 126Postów:

    Zali wżdy. Prawda to. Jak się coś tam zachachmęci to zwyczajowo po całości. Onegdaj.
    Mam ja jeszcze dzisiaj humor po tym minionym, wczorajszym dniu. 😀

    Sprawdzę jednak może powyższą, naniesioną tutaj oto pisownię w słowniku PWN, bo mnie młodzież tutaj zaraz rozszarpie na czynniki składowe. :DDD

    Jeżeli silnik jest czterosuwowy 4T, to proponuję zapoznać się z zawartością zbiornika paliwa (opróżnić go do cna, zlać całą zawartość do przezroczystego baniaczka/butelki PET) i wlać potem do tego baniaczkowo-butelkowego odzysku tak z 50…200 mililitrów denaturatu (Denturaxu), zbije on wodę w paliwie i jasnym się oto stanie czy w paliwie nie było innych dodatków *uszlachetniających* pokroju oleju napędowego lub innych *wynalazków paliwopodobnych*.

    Miechowita, jesteś tutaj nowy, to nawet nie zaszkodzi Ciebie opie… (na taki *dzień dobry*), ale jak się rozwiniesz konkretnie z tym swoim opisem, tego swojego dylematu technicznego, to może Ci tutaj ludzie i pomogą (inni się też przy takiej oto okazji, czegoś tam może i nawet nauczą z tego całego zakresu, tak dość szeroko rozumianej eksploatacji silnika spalinowego, *motorka* znaczy).

    I witaj tutaj w… Klubie. 😀

    #141386
    peciula
    Użytkownik
    • 8
    • 143Postów:

    jak masz filtr paliwa to wymień go ja coś takie tez miałem tylko że w TGB na wolnych chodził i jak się dodało gazu jak by go dusiło i gasł

    #141449
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Witam ponownie,
    Odkryłem że jak zakleję mu polowe wlotu powietrza to skuter wchodzi na wysokie obroty i pluje trochę paliwem.
    O co tutaj chodzi? Bo ja już nie wiem.

    #141455
    Metros
    Uczestnik
    • 2
    • 126Postów:

    Nieba bym Ci nawet tutaj przychylił, ale za takiego nawet *borowika-grzyba z lasu*, nie wiem co tam nakombinowałeś sobie, w tym swoim oto sprzęcie. 🙁

    To nie jest przecież instalacja LPG… I-generacji, żeby wlot do filtra powietrza przysłaniać tam czymkolwiek. Bardzo jesteś oszczędny w słowach, ale dlaczego tak tutaj postępujesz, nikt Ci na odległość tam tego jednak nie naprawi, opisz całe zagadnienie bardzo, nawet bardzo szczegółowo, jakbyś swojemu dzieciakowi coś tam nawet tłumaczył, masz dzieci to ogarniasz ten temat, co nie? 😀

    Całym zdaniem proszę opisać tutaj swój problem z tym oto skuterem. Ktoś może tutaj Ci nawet pomoże, a inny ktoś się tam też cokolwiek przy takiej oto okazji nauczy czegokolwiek z zakresu eksploatacji *spalikółka*. 😀

    #141456
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Już ci mówię kolego.
    Mam teraz podłączony gaźnik na „sucho” czyli podłączony bez żadnego filtra powietrza.Jak chcę dodać gazu to „maszyna” nie wkręca się na wysokie obroty dusi go aż w końcu silnik gaśnie ale gdy zakryje polowe wlotu powietrza(ten co jest zaraz przy gaźniku) to silnik wkręca się na wysokie obroty i z tego wylotu co wciąga powietrze troszkę pluje paliwem.I czemu tak się dzieję?:)

    #141458
    Metros
    Uczestnik
    • 2
    • 126Postów:

    Ja jednak nie wiem już, jak do Ciebie tutaj można dotrzeć. Da się do Ciebie dotrzeć, kiedyś tam? 🙁

    #141459
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Już nie przesadzaj bo tłumaczę dobrze i mówię jak się dzieję.

    #141464
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • 199Postów:

    dziwisz sie ze gasnie na wysokich obr… dostaje za duzo powietrza… sam sobie odp. \”gdy zatkam dziure to sie wkreca” zaloz filtr i powinno byc ok

    #141475
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Już spokojnie nie zrozumieliśmy się 😉 Z założonym filtrem tak samo się dzieje.Inaczej bym tego nie pisał, więc chyba filter do wymiany on i tak nie był oryginalny.

    #141483
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • 199Postów:

    sprawdz czy nie lapie gdzies lewego powietrza 🙂 okolice krocca:)

    #141491
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    Lepiej wszystko jeszcze raz rozbierz i składaj zgodnie z jakąś instrukcja , przy okazji sprawdź membranę , o ile jest to gaźnik membranowy .

    #141705
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Dobra maszyna chodzi jak złoto,choć na liczniku 16 tys;)
    Dzięki wszystkim za pomoc.!

    #141712
    Anonim
    Nieaktywny
    • 19
    • 199Postów:

    napisz chociaz jak rozwiazales problem:) moze komus sie przyda:)

    #141834
    Miechowita
    Użytkownik
    • 3
    • 14Postów:

    Uszczelniłem filtr powietrza w paru miejscach były małe dziurki i przy gaźniku zacisnąłem opaską. W sumie dalej tego nie rozumiem bo w moim toku rozumowania czym więcej powietrza tym lepiej a tu się jednak okazuje że nie ;0
    Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button