Skuter nie chce wejść na obroty

Siema. Już tu pisałem że robie generalny remont silnika i zmieniłem wariator na używany i chyba w nim były lżejsze rolki i sprężynki dałem czerwone i pasek nowy. I dzisiaj go skręciłem ładnie odpaliłem, ale jak się przejade to ma strasznego muła, tak nie równo chodzi. rozpędza się i z chodzi z obrotów i tak w kółko. Przedtem jechał 70 a teraz ciężko do 55 dochodzi.. Co robić ??? Czyściłem gaźnik też.

aa i jeszcze świece nową kupiłem jakąś chińską a stara była NGK.

Nikt nie wie co to może być ? -,-

??????????????

Gaznik czysty?

A spróbuj od kogoś pożyczyć świece normalną i wtedy się przejechać ^^

trudno ocenić na odległość moim zdaniem wina leży po stronie wariatora.Ale jak grzebałeś przy silniku to może być regulacja gaźnika. sprawdź dokładnie te dwie rzeczy.Piszesz że gaźnik czysty ale regulacja.A co do świecy może być trefna miałem parę takich przypadków.pozdrawiam

devox napisał:

trudno ocenić na odległość moim zdaniem wina leży po stronie wariatora.Ale jak grzebałeś przy silniku to może być regulacja gaźnika. sprawdź dokładnie te dwie rzeczy.Piszesz że gaźnik czysty ale regulacja.A co do świecy może być trefna miałem parę takich przypadków.

dokładnie o to mi chodzi:) a co do tego wariatora szczerze wątpię nic grzebane nie było, a samo od siebie nic się nie psuje

Bez obrazy, ale zrobiłeś wszystko na tak zwaną "pałę" i się dziwisz.
Podstawa przy zmianie czegokolwiek przy tuningu (zwiększenbie cylka, zmiana wariatora, wymiana sprężyn, itp) , to:
- regulacja gaźnika
- dobór odpowiednich rolek
- no i kwestia tych spężyn czy na pewno te czerwone będą ok w danej sytuacji

Ja jak robiłem sobie tuning, to miałem przede wszystkim komplet rolek testowych, a nie kupowałem "na pałę" takie jak mi się "wydaje".

I cosie okazywało?
Ano to, że przy samej wymianie wariatora na malossi były inne rolki potrzebne, niż w oryginalnym (inna waga wariatora, inne wyprofilowanie trochę a co za tym idzie pasek inaczej reagował na tą samą gramaturę), a to nawet przy zmianie paska inne były lepsze, a to znowu jak dowaliłem sprężyny - jeszcze inne... i za każdym razem - dobór rolek i regulacja.

Zaopatrz sie w rolki testowe o rożnej gramaturze i dopiero baw się, bo tak to jest "zgaduj zgadula" jakie powinieneś mieć, bo nie jesteśmy przy tym.

szyszu a co dokladnie robiles z silnikiem? robieraleś wario, sprawdzileś stan paska i rolek? moze wlasnie roli ci sie zle ulozyly lub sa zupełnie okładziny na nich zdarte stad to mulenie i tak jak mówią odnowa regul;acvja gażnika jesli go czysciles

poczebuje pomocy na temat
jade skuteram i po jakimś czaśe zaczyna go mulić i jedzie coras wolniej i zaras gaśnie ieśli by ktoś wiedział co to może być prosze o kontakt ja jusz nie wiem co może być z nim nie tak
numer gg 41769197

do 30 km/h się zbiera doś dobże a potem go zaczyna mulić
marka to router plus dawniej dohodziłem nim do 70 a teeras ledwo 50

chissora napisał:

do 30 km/h się zbiera doś dobże a potem go zaczyna mulić
marka to router plus dawniej dohodziłem nim do 70 a teeras ledwo 50

mam taki sam problem, musze przytkać filtr i dopiero coś się dzieje al i tak nie jest tak samo jak wcześniej.

Pasek mam nowy, mi się wydaje że wina stoi po stronie gaźnika.. Spróbuje jeszcze go wyregulować. :))

ja jusz regulowałem gażnik i nic się nie zmieniło . a ty czyściłeś gażnik ??

a jak tobie go zaczyna mulić tak to potem co gaśnie ??

Piszesz że robiłeś remont silnika - 2T czy 4T? zastosowałeś większy cylinder? Blaszka pływaka jest dobrze ustawiona?

4t, cykla nie wymieniałem. Jutro go spróbuje wyregulować, bo on nie chodzi na pełnych obrotach.

chissora napisał:

a jak tobie go zaczyna mulić tak to potem co gaśnie ??

powiem Ci że to było różnie, jechałem i nagle mi spadał z obrotów i gasł i wgl takiego muła ma że szok. Ale teraz zakleiłem izolacją 2 dziurki od tej gumy co jest przy filtrze i jest troche lepiej. Więc ty też spróbuj przytakać.

a prubowałeś przedkać sysze ??
może być zadkana i to od tego tesz może ci go tak mulić albo moduł