Skuter nie chce wejść na obroty

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter nie chce wejść na obroty

Ten temat zawiera 44 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  szyszu3 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #54484

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Siema. Już tu pisałem że robie generalny remont silnika i zmieniłem wariator na używany i chyba w nim były lżejsze rolki i sprężynki dałem czerwone i pasek nowy. I dzisiaj go skręciłem ładnie odpaliłem, ale jak się przejade to ma strasznego muła, tak nie równo chodzi. rozpędza się i z chodzi z obrotów i tak w kółko. Przedtem jechał 70 a teraz ciężko do 55 dochodzi.. Co robić ??? Czyściłem gaźnik też.

    Ja w korkach nie stoje.
    #54489

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    aa i jeszcze świece nową kupiłem jakąś chińską a stara była NGK.

    Ja w korkach nie stoje.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #54502

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Nikt nie wie co to może być ? -,-

    Ja w korkach nie stoje.
    #54521

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    ??????????????

    Ja w korkach nie stoje.
    #54534
    Zdjęcie profilowe friendy
    friendy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Gaznik czysty?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #54535
    Zdjęcie profilowe friendy
    friendy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    A spróbuj od kogoś pożyczyć świece normalną i wtedy się przejechać ^^

    #54543
    Zdjęcie profilowe devox
    devox
    Użytkownik
    • Postów: 13

    trudno ocenić na odległość moim zdaniem wina leży po stronie wariatora.Ale jak grzebałeś przy silniku to może być regulacja gaźnika. sprawdź dokładnie te dwie rzeczy.Piszesz że gaźnik czysty ale regulacja.A co do świecy może być trefna miałem parę takich przypadków.pozdrawiam

    devox
    #54550
    Zdjęcie profilowe friendy
    friendy
    Użytkownik
    • Postów: 3

    devox napisał:

    trudno ocenić na odległość moim zdaniem wina leży po stronie wariatora.Ale jak grzebałeś przy silniku to może być regulacja gaźnika. sprawdź dokładnie te dwie rzeczy.Piszesz że gaźnik czysty ale regulacja.A co do świecy może być trefna miałem parę takich przypadków.

    dokładnie o to mi chodzi:) a co do tego wariatora szczerze wątpię nic grzebane nie było, a samo od siebie nic się nie psuje

    #54560
    Zdjęcie profilowe Raf
    Raf
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Bez obrazy, ale zrobiłeś wszystko na tak zwaną „pałę” i się dziwisz.
    Podstawa przy zmianie czegokolwiek przy tuningu (zwiększenbie cylka, zmiana wariatora, wymiana sprężyn, itp) , to:
    – regulacja gaźnika
    – dobór odpowiednich rolek
    – no i kwestia tych spężyn czy na pewno te czerwone będą ok w danej sytuacji

    Ja jak robiłem sobie tuning, to miałem przede wszystkim komplet rolek testowych, a nie kupowałem „na pałę” takie jak mi się „wydaje”.

    I cosie okazywało?
    Ano to, że przy samej wymianie wariatora na malossi były inne rolki potrzebne, niż w oryginalnym (inna waga wariatora, inne wyprofilowanie trochę a co za tym idzie pasek inaczej reagował na tą samą gramaturę), a to nawet przy zmianie paska inne były lepsze, a to znowu jak dowaliłem sprężyny – jeszcze inne… i za każdym razem – dobór rolek i regulacja.

    Zaopatrz sie w rolki testowe o rożnej gramaturze i dopiero baw się, bo tak to jest „zgaduj zgadula” jakie powinieneś mieć, bo nie jesteśmy przy tym.

    #54569
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    szyszu a co dokladnie robiles z silnikiem? robieraleś wario, sprawdzileś stan paska i rolek? moze wlasnie roli ci sie zle ulozyly lub sa zupełnie okładziny na nich zdarte stad to mulenie i tak jak mówią odnowa regul;acvja gażnika jesli go czysciles

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie