Skuter na początek

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #120397
    dwujednorozec
    Użytkownik
    • 6
    • 13Postów:

    Witam!
    Zastanawiam się nad kupnem skutera i od razu nasuwa mi się pytanie:
    tani, nowy chińczyk czy używany markowy?
    Nie zależy mi na super osiągach tylko na tym, żeby wygodnie się jeździło. Skuter powinien mało palić i powinny się zmieścić na nim dwie osoby. Cena: do 2000zł. Czytałem trochę o firmie Toros, podobno ich skutery są w miarę niezawodne za przystępną cenę. Co polecacie?
    Z góry dzięki.

    #120398
    dwujednorozec
    Użytkownik
    • 6
    • 13Postów:

    Rzuciły mi się w oczy dwie używki Keeway’a:
    http://otomoto.pl/keeway-f-act-fact-nkd-M3631345.html
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3245535232
    Co o nich sądzicie?

    #120403
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • 264Postów:

    używany china??? kup se rower

    #120404
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • 264Postów:

    bierz torosa f16

    #120409
    dwujednorozec
    Użytkownik
    • 6
    • 13Postów:

    @pEuGeOcIK
    napisałem „używany markowy”…

    #120415
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • 264Postów:

    te co co pokazales to napewnoooo sa markowe prosto z chin

    #120416
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • 264Postów:

    do 2tysi ciezko bedzie markowego cos znalesc w dobrym stanie

    #120462
    xuncorrectx
    Uczestnik
    • 25
    • 126Postów:

    hej 😉 mam tą samą sytuacje co Ty, z tym że nie mam jeszcze 2 tyś 😛 Niemniej myślę ze najwygodniej będzie Ci kupić Torosa F16 albo Routera Basse – nówki z Chin,ale jedne z najpopularniejszych i moim zdaniem najlepszych na początek. Nie różnią sie niczym,tylko lekko wyglądem. Na forum jest temat o Routerze Bassie ,masz tam wszystko 😀 pozdrawiam

    #120474
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Jeżeli wybierzesz torosa f16 to od razu ze sklepu możesz udać się do serwisu lub sam wymienić dyszę główną z 85 na 80, gdyż fabrycznie producentowi coś się pomyliło i montuję za dużą dyszę główną jak na serie, która sprawia, że skuter dużo pali, jest nie stabilny, gaśnie na światłach, zalewa go. Koszt dyszy to 2 zł, operacji w serwisie 70 zł +, jednak polecam samemu to zrobić. Trwa to nie więcej niż godzinę. Nie wiem jak się sprawa ma w routerach bassa.

    #120491
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • 10
    • 323Postów:

    Ktoś chce kupić skuter?
    Właśnie będę wystawiał na sprzedaż mój skuter (czynię to z bólem serca)
    Jest to używka, ale NIEzawodna, BEZawaryjna oraz nigdy w trasie mnie nie zawiodła, silnik odpalał nawet przy -10 (od razu załapywał), NIE zagrzewał się, NIE tracił mocy.
    Jest to Aprilia SR 50 R (chyba nie muszę szczegółowo wyjaśniać jakiej klasy jest ten sprzęt 😉
    Silnik dwusuwowy chłodzony cieczą (czyli ma chłodnicę, dlatego przez cały czas jazdy silnik dalej ma zrywa, jak zimny)
    Układ wydechowy Arrow (tu również nie muszę podawać szczegółów, wystarczy wejść na allegro)
    Rolki sprzęgła BARDZO dobrze dopasowane, przez co skuter ma „dużego kopa” na starcie.
    Ostatnio odtwarzałem połamany plastik, być może już w piątek skuter wyposażę w tylne kierunki LED (które dziś zamówiłem)
    Najwcześniej na allegro lub otomoto znajdzie się za 2-3 tygodnie
    Cena jaką za niego bym chciał to na dzień dzisiejszy 3200 pln (ewentualnie do małej negocjacji)
    Jak pójdzie na aukcje, to dam znać 😉

    #120613
    dwujednorozec
    Użytkownik
    • 6
    • 13Postów:

    Dzięki Wam za wszystkie rady, a szczególnie @izdebski12, czy są może jeszcze jakieś wady fabryczne Torosa? Czy po ewentualnym kupnie powinienem coś sprawdzić, na coś uważać?

    #120616
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • 1 646Postów:

    Nie działający prędkościomierz, podobno trzeba odgiąć jakieś blaszki pionowo żeby zaczął działać.

    #120706
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    po ok. 200 km przestanie ci działać prędkościomierz – odkręcasz przednie koło, wyjmujesz z bębna i odginasz 2 blaszki.
    Po zakupie warto rozkręcić owiewki, i je na nowo skręcić bo są krzywo skręcone. To tyle. Z czasem będą padać drobnostki typu ssanie, regulator napięcia, żarówka, wczoraj padł u mnie czujnik stopu w prawej klamce. To są drobnostki za parę zł. Ja się nie przejmuje bo mam wszystkie części z powypadkowego torosa. Zresztą wszystko co miało się zepsuć już raczej się zepsuło. Największa awaria to właśnie czujnik stopki bocznej zalany wodą przez brak uszczelki, oraz ta za duża dysza powodująca ciągłe zalewanie skutera.

    #120714
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Toros f16 od razu nie spełnia Twoich dwóch kryteriów, komfortu w porównaniu z większymi modelami nie będzie dużo, a już z dwiema osobami na pokładzie możesz całkiem zapomnieć.

    #120716
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    A i jeszcze wspomnę: Przy jeździe w 2 osoby pęka plastik łączący lewy bok skutera z plastikiem od korku wlewu paliwa. Wystarczy, że 2 razy przewieziesz drugą osobę, i masz już pęknięty plastik. Przy pierwszym skuterze raz przewiozłem siostrę, drugi raz kolegę, trzeci raz sąsiada. Po drugim razie już odchodził plastik boczny od plastiku wlewu paliwa. Jak na razie nikogo nie przewiozłem, i nie mam żadnego pęknięcia. Ten skuter jest dla 2 osób, ale tylko z nazwy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button