Skuter "na biegu"

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #277342
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Cześć Właśnie wróciłem z trasy i ni z gruchy ni z pietruchy, nie da się odpali skutera bo sam do przodu idzie, tzn. nie ma biegu jałowego. Kiedy położę go na podnóżkach to koło się nie kręci, wygląda to tak jakby samochód stać na biegu, a jak odpalę na podnóżkach to się samo powoli kręci. Co się mogło stać?

    #277343
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jest jedno wyjęcie – reguluj gazior!!! Ew króciec ci pękl ale to pierwsze pewno

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #277344
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ewentualnie rowaliło się spzregło …. Odpadły okładiznki albo spręzynka jedna poszła Też tak miałem sprawdź … ewentualnie jeszcze ganzik …

    #277345
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    @up gaznik, nie ganzik @topic wyreguluj obroty…wyczyść gaźnik

    #277346
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    excent napisał:

    @up gaznik, nie ganzik @topic wyreguluj obroty…wyczyść gaźnik

    Modowi poprawiasz literówki? Chyba od tego nie jesteś. Typhoon13

    #277347
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Najczęściej tak jest jak ktoś, źle założy wariator (rolki nie są na miejscu).OT – no niestety ktoś musi poprawiać błedy moderatorów , żeby innych poprawiać trzeba najpierw samemu poprawnie pisać.

    #277348
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wolomo napisał:

    ewentualnie rowaliło się sprzęgło …. Odpadły okładiznki albo spręzynka jedna poszła Też tak miałem

    Mam ten sam problem. Jak odpale, to się nie kręci samo, ale jak pojeżdżę parę km to podnoszę tył, a koło samo się kręci. Otwieram dekiel przykręcam obroty na mniejsze problem znika. Po paru kilosach podnoszę i mnie coś trafia. Jak skręcę obroty za bardzo to nie będzie mógł zapalić, albo na postoju może zdechnąć. Długo szukam przyczyny, aż w końcu myślę: gaźnik sam się rozregulowuje i tak zostawiam to. To czy tą przyczyną może być sprzęgło??? Proszę o wyjaśnienie 🙂

    #277349
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może nie masz sprężynki w śrubce wolnych obrotów albo z jakiegoś powodu strasznie luźno się kręci i wykręca/wkręca w czasie jazdy?

    #277350
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nsb napisał:

    Może nie masz sprężynki w śrubce wolnych obrotów

    Bo nie mam i nigdy nie miałem 😯 A potrzebna jest takować Ja jak go kupiłem, to był bez śrubki w ogóle więc ja nie wiem jak ten kolo jeździć na nim, ale ja wkręciłem i dało rady. A propos tej sprężynki to ma być jakaś konkretna czy może być zwykła od długopisu?

    #277351
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jest jeszcze masa możliwości co mogło się stać, to trzeba sprawdzić samemu , na odległość nic się nie zrobi, np. skuter może łapać gdzieś lewe powietrze i dlatego obroty same się zwiększają ( popękany króciec dolotowy), linka gazu jest źle włożona i gdy ruszasz kierownicą obroty szaleją, itp..

    #277352
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Yyy może sobie kup gotową, widziałem na jednośladzie lub na MIelochu.

    #277353
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A tą śrubkę to taką zwykłą wkręciłeś , tak ? Tam musi być z taką jakby iglicą na końcu, żeby mogła podnosić przepustnice i tym samym regulować obroty.

    #277354
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hincu napisał:

    A tą śrubkę to taką zwykłą wkręciłeś , tak ?

    Niestety tak, bo innej nie miałem. A czy to jakaś różnica, czy koniec jest ostry czy nie. przecież przepustnicy tak samo dotyka chyba :-/

    #277355
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale nie podnosi, tylko ją ewentualnie krzywi. Nie mówił pan na fizyce o równi pochyleją:P Możesz na szlifierce zeszlifować i spróbować wtedy, ale i tak taka śruba nie będzie regulować tak jak oryginalna. Chyba że wykręcisz komuś z takiego samego gaźnika i zrobisz jakąś na wzór tej.

    #277356
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nsb napisał:

    Nie mówił pan na fizyce o równi pochylają:P

    Pani:P Nie mówiła, albo z głowy wyleciało 😛 . Powiedz w której klasie niby to miało być.

    nsb napisał:

    tylko ją ewentualnie krzywi

    To co to da skoro ją krzywi, że ją zeszlifuje(zaostrzę) będą kupić taką zaostrzoną. Nie będzie jej krzywić?

    #277357
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    exent trudno się mówi nawet najlepszemu się zdała ……Masz racjie niepowinienem się pomylić ale pisałem to w biegu i się zdażyło . Typhoon13 dziękówa za pomoc :* moim zdaniem jezeli ciagle Ci się kreci koło to przyczyna lezy A) w gaźniku : wyczysc wyreguluj B) sprzęgło : urwały się okładzinki , pękła spręzynka lub cos jeszcze innego C) dzwon : jest krzywy lub się rozleciał Sprawdz To wszystko pokolei i dokładnie a na pewno znajdziesz przyczyne

    #277358
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wtedy wkręcając się od dołu będzie ją wypychać w górę powoli prawda? a jak wkręcasz całą śrubkę to tylko przesuwasz iglicę w bok a nie podnosisz jej.

    #277359
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nsb napisał:

    przesuwasz iglicę

    Iglicę czy przepustnicę? Jeśli chodzi o przepustnicę to przy całej śrubce idzie też w dół nie w bok. Dobra nie będą już więcej się kłócił, bo widać, ze nie wiem i jakoś ciężko mi idzie zrozumienie. Zaostrzę, być może problem zniknie, a z ostra śrubka na pewno nie zepsuje niczego 😉 Jeśli to nie pomoże będą musiał obczaić to co mi Wolomo powiedział. Dzięki wszystkim za pomoc. 🙂

    #277360
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mieliście rację, coś ze sprzęgłem, w dodatku pękło łożysko i dlatego będzie dopiero na jutro 😉 Dzieki

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button