Skuter "na biegu"
- This topic has 18 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 5 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 1 lipca 2008 dnia 20:29 #277342
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Cześć Właśnie wróciłem z trasy i ni z gruchy ni z pietruchy, nie da się odpali skutera bo sam do przodu idzie, tzn. nie ma biegu jałowego. Kiedy położę go na podnóżkach to koło się nie kręci, wygląda to tak jakby samochód stać na biegu, a jak odpalę na podnóżkach to się samo powoli kręci. Co się mogło stać?
1 lipca 2008 dnia 21:19 #277343Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jest jedno wyjęcie – reguluj gazior!!! Ew króciec ci pękl ale to pierwsze pewno
1 lipca 2008 dnia 21:21 #277344Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ewentualnie rowaliło się spzregło …. Odpadły okładiznki albo spręzynka jedna poszła Też tak miałem sprawdź … ewentualnie jeszcze ganzik …
1 lipca 2008 dnia 23:43 #277345Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
@up gaznik, nie ganzik @topic wyreguluj obroty…wyczyść gaźnik
1 lipca 2008 dnia 23:51 #277346Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
excent napisał:
@up gaznik, nie ganzik @topic wyreguluj obroty…wyczyść gaźnik
Modowi poprawiasz literówki? Chyba od tego nie jesteś. Typhoon13
2 lipca 2008 dnia 00:01 #277347Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Najczęściej tak jest jak ktoś, źle założy wariator (rolki nie są na miejscu).OT – no niestety ktoś musi poprawiać błedy moderatorów , żeby innych poprawiać trzeba najpierw samemu poprawnie pisać.
2 lipca 2008 dnia 09:50 #277348Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wolomo napisał:
ewentualnie rowaliło się sprzęgło …. Odpadły okładiznki albo spręzynka jedna poszła Też tak miałem
Mam ten sam problem. Jak odpale, to się nie kręci samo, ale jak pojeżdżę parę km to podnoszę tył, a koło samo się kręci. Otwieram dekiel przykręcam obroty na mniejsze problem znika. Po paru kilosach podnoszę i mnie coś trafia. Jak skręcę obroty za bardzo to nie będzie mógł zapalić, albo na postoju może zdechnąć. Długo szukam przyczyny, aż w końcu myślę: gaźnik sam się rozregulowuje i tak zostawiam to. To czy tą przyczyną może być sprzęgło??? Proszę o wyjaśnienie 🙂
2 lipca 2008 dnia 10:06 #277349Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Może nie masz sprężynki w śrubce wolnych obrotów albo z jakiegoś powodu strasznie luźno się kręci i wykręca/wkręca w czasie jazdy?
2 lipca 2008 dnia 10:10 #277350Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nsb napisał:
Może nie masz sprężynki w śrubce wolnych obrotów
Bo nie mam i nigdy nie miałem 😯 A potrzebna jest takować Ja jak go kupiłem, to był bez śrubki w ogóle więc ja nie wiem jak ten kolo jeździć na nim, ale ja wkręciłem i dało rady. A propos tej sprężynki to ma być jakaś konkretna czy może być zwykła od długopisu?
2 lipca 2008 dnia 10:13 #277351Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jest jeszcze masa możliwości co mogło się stać, to trzeba sprawdzić samemu , na odległość nic się nie zrobi, np. skuter może łapać gdzieś lewe powietrze i dlatego obroty same się zwiększają ( popękany króciec dolotowy), linka gazu jest źle włożona i gdy ruszasz kierownicą obroty szaleją, itp..
2 lipca 2008 dnia 10:44 #277352Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Yyy może sobie kup gotową, widziałem na jednośladzie lub na MIelochu.
2 lipca 2008 dnia 10:50 #277353Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A tą śrubkę to taką zwykłą wkręciłeś , tak ? Tam musi być z taką jakby iglicą na końcu, żeby mogła podnosić przepustnice i tym samym regulować obroty.
2 lipca 2008 dnia 10:58 #277354Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hincu napisał:
A tą śrubkę to taką zwykłą wkręciłeś , tak ?
Niestety tak, bo innej nie miałem. A czy to jakaś różnica, czy koniec jest ostry czy nie. przecież przepustnicy tak samo dotyka chyba :-/
2 lipca 2008 dnia 11:12 #277355Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale nie podnosi, tylko ją ewentualnie krzywi. Nie mówił pan na fizyce o równi pochyleją:P Możesz na szlifierce zeszlifować i spróbować wtedy, ale i tak taka śruba nie będzie regulować tak jak oryginalna. Chyba że wykręcisz komuś z takiego samego gaźnika i zrobisz jakąś na wzór tej.
2 lipca 2008 dnia 11:16 #277356Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nsb napisał:
Nie mówił pan na fizyce o równi pochylają:P
Pani:P Nie mówiła, albo z głowy wyleciało 😛 . Powiedz w której klasie niby to miało być.
nsb napisał:
tylko ją ewentualnie krzywi
To co to da skoro ją krzywi, że ją zeszlifuje(zaostrzę) będą kupić taką zaostrzoną. Nie będzie jej krzywić?
2 lipca 2008 dnia 13:16 #277357Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
exent trudno się mówi nawet najlepszemu się zdała ……Masz racjie niepowinienem się pomylić ale pisałem to w biegu i się zdażyło . Typhoon13 dziękówa za pomoc :* moim zdaniem jezeli ciagle Ci się kreci koło to przyczyna lezy A) w gaźniku : wyczysc wyreguluj B) sprzęgło : urwały się okładzinki , pękła spręzynka lub cos jeszcze innego C) dzwon : jest krzywy lub się rozleciał Sprawdz To wszystko pokolei i dokładnie a na pewno znajdziesz przyczyne
2 lipca 2008 dnia 16:23 #277358Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wtedy wkręcając się od dołu będzie ją wypychać w górę powoli prawda? a jak wkręcasz całą śrubkę to tylko przesuwasz iglicę w bok a nie podnosisz jej.
2 lipca 2008 dnia 16:32 #277359Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nsb napisał:
przesuwasz iglicę
Iglicę czy przepustnicę? Jeśli chodzi o przepustnicę to przy całej śrubce idzie też w dół nie w bok. Dobra nie będą już więcej się kłócił, bo widać, ze nie wiem i jakoś ciężko mi idzie zrozumienie. Zaostrzę, być może problem zniknie, a z ostra śrubka na pewno nie zepsuje niczego 😉 Jeśli to nie pomoże będą musiał obczaić to co mi Wolomo powiedział. Dzięki wszystkim za pomoc. 🙂
2 lipca 2008 dnia 16:50 #277360Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mieliście rację, coś ze sprzęgłem, w dodatku pękło łożysko i dlatego będzie dopiero na jutro 😉 Dzieki
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.