skuter mulisty /Romet 717/

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter mulisty /Romet 717/

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sq3llh sq3llh 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #157182
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Byłem na giełdzie-przedstawiłem mechanikowi sprzedawcy problem /skuter gaśnie,problemy z odpaleniem na starcie mulisty/ mechanik stwierdził że to ssanie a że kosztowało 25 zeta a ca ły gaznik 60 zeta więc nie bawiłem się i kupiłem gaznik.Założyłem i kicha -co prawda nie gaśnie ale muli go wracałem z szybkością około 10-12 km/h,manetkę gazu tylko troszkę odkręcałem bo więcej to mi stawał,skuter ma przejechane około 800 km.Wcześniej byłem u mechanika regulował zawory nie pomogło.CO TRZEBA ZROBIĆ szukam przyjaznej duszy

    Edward44
    #157185
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 723

    założyć to jedno a wyregulowac to drugie.
    Chyba po prostu ktoś bardziej kumaty albo bardziej zainteresowany tym co robi powinienien do niego pozaglądać

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #157187
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witaj!!! wiem śrobka z dolotem powietrza,kręciłem w prawo w lewo żadnych efektów-nic to nie dało.

    Edward44
    #157188
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 723

    prawidłowo działająca śrubka przekręcona chociaż o 1/4 po kilkunastu sekundach powinna jednak dać jakiś efekt.
    Może jest tak wykręcona że dalsze kręcenie nic nie daje
    poczytaj poradnik o regulacji.
    Zobacz świece- jej kolor..itd. No w sumie pełna diagnostyka

    Ale jak to ma 800km to chyba jakaś gwarancja/rękojmia… czemu ty sie masz tym martwić- przyciśnij sprzedawce/mechanika.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #157190
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    z tymi km to przesadziłem on ma więcej,śróbkę wkręciłem do końca i po trochu odkręcałem,sprawdzałem manetką nic,jeszcze odkręciłem nic,a jeszcze jedno jechałem na starym gazniku było oki tylko gasł mi ale szybkość miał założyłem nowy i znasz efekty nie do jazdy,więc wróciłem do starego gaznika i Ty było to samo,to może to nie w gazniku,świeca i filtr powietrza są nowe-pomóż

    Edward44
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #157522
    Zdjęcie profilowe bmcm
    bmcm
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Ja bym przede wszystkim skupił się na zaworach i pojechał z tym do innego mechanika, najlepiej takiego, o którym krąży opinia „złota rączka”.
    Mój skuter też gasł, szczególnie na zimno, z wielkim trudem rozpędzał się do 40 km/h, czasami zaduszał się w czasie jazdy tak, jakby mu coś odcięło paliwo albo powietrze. Na ciepło nie miał mocy ani prędkości, ale nie gasł. Wymieniłem w nim prawie wszystko oprócz silnika… Niepotrzebnie. „Złota rączka” wyregulował tylko i wyłacznie zawory – teraz maszyna nie tylko nie gaśnie w żadnych warunkach, ale i idzie grubo ponad 70 km/h wg wskazań GPS (liczniki pokazują ciut więcej). Az strach tyle gonić po drodze publicznej, bo wiadomo, ustawa ogranicza prędkość do 45 km/h dla tego typu maszyn.

    Druga sprawa – zanim wyregulowałem zawory u super mechanika, to w międzyczasie zmieniłem moduł zapłonowy podejrzewając go o usterkę, która silnikowi moc odebrała. W efekcie skuter nie gasł przez kilka tygodni. Potem wszystko wróciło do normy.
    W każdym razie jeżeli jesteś pewien, że to nie zawory, to spróbuj wymiany modułu zapłonu. To niewielki koszt, można to łatwo zrobić samemu – sprawdź tylko przedtem jaki masz typ złączy.

    Generalnie jednak skoro maszyna ma ledwie 800 km nabite, to przyłączam się do przedmówcy – oddaj ją do naprawy gwarancyjnej. Łaski nie robią, mają doprowadzić sprzęt do stanu używalności na podstawie przepisów prawa, a nie Twojego widzi-mi-się.

    To nie my mamy umysł – to umysł ma nas…
    #157526
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    nie chce gdybać,lub być złym prorokiem, i mogę sie mylić, ale już słyszałem opinie o przestawiającym się łańcuszku rozrządu . Dla tego że się zwyczajnie rozciągnął. ale to tylko moja teorja

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie