skuter mulisty /Romet 717/

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter mulisty /Romet 717/

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sq3llh sq3llh 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #157182 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Byłem na giełdzie-przedstawiłem mechanikowi sprzedawcy problem /skuter gaśnie,problemy z odpaleniem na starcie mulisty/ mechanik stwierdził że to ssanie a że kosztowało 25 zeta a ca ły gaznik 60 zeta więc nie bawiłem się i kupiłem gaznik.Założyłem i kicha -co prawda nie gaśnie ale muli go wracałem z szybkością około 10-12 km/h,manetkę gazu tylko troszkę odkręcałem bo więcej to mi stawał,skuter ma przejechane około 800 km.Wcześniej byłem u mechanika regulował zawory nie pomogło.CO TRZEBA ZROBIĆ szukam przyjaznej duszy

    Edward44
    #157185 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 661

    założyć to jedno a wyregulowac to drugie.
    Chyba po prostu ktoś bardziej kumaty albo bardziej zainteresowany tym co robi powinienien do niego pozaglądać

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #157187 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witaj!!! wiem śrobka z dolotem powietrza,kręciłem w prawo w lewo żadnych efektów-nic to nie dało.

    Edward44
    #157188 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 661

    prawidłowo działająca śrubka przekręcona chociaż o 1/4 po kilkunastu sekundach powinna jednak dać jakiś efekt.
    Może jest tak wykręcona że dalsze kręcenie nic nie daje
    poczytaj poradnik o regulacji.
    Zobacz świece- jej kolor..itd. No w sumie pełna diagnostyka

    Ale jak to ma 800km to chyba jakaś gwarancja/rękojmia… czemu ty sie masz tym martwić- przyciśnij sprzedawce/mechanika.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #157190 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Edward4
    Edward4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    z tymi km to przesadziłem on ma więcej,śróbkę wkręciłem do końca i po trochu odkręcałem,sprawdzałem manetką nic,jeszcze odkręciłem nic,a jeszcze jedno jechałem na starym gazniku było oki tylko gasł mi ale szybkość miał założyłem nowy i znasz efekty nie do jazdy,więc wróciłem do starego gaznika i Ty było to samo,to może to nie w gazniku,świeca i filtr powietrza są nowe-pomóż

    Edward44
     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #157522 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe bmcm
    bmcm
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Ja bym przede wszystkim skupił się na zaworach i pojechał z tym do innego mechanika, najlepiej takiego, o którym krąży opinia „złota rączka”.
    Mój skuter też gasł, szczególnie na zimno, z wielkim trudem rozpędzał się do 40 km/h, czasami zaduszał się w czasie jazdy tak, jakby mu coś odcięło paliwo albo powietrze. Na ciepło nie miał mocy ani prędkości, ale nie gasł. Wymieniłem w nim prawie wszystko oprócz silnika… Niepotrzebnie. „Złota rączka” wyregulował tylko i wyłacznie zawory – teraz maszyna nie tylko nie gaśnie w żadnych warunkach, ale i idzie grubo ponad 70 km/h wg wskazań GPS (liczniki pokazują ciut więcej). Az strach tyle gonić po drodze publicznej, bo wiadomo, ustawa ogranicza prędkość do 45 km/h dla tego typu maszyn.

    Druga sprawa – zanim wyregulowałem zawory u super mechanika, to w międzyczasie zmieniłem moduł zapłonowy podejrzewając go o usterkę, która silnikowi moc odebrała. W efekcie skuter nie gasł przez kilka tygodni. Potem wszystko wróciło do normy.
    W każdym razie jeżeli jesteś pewien, że to nie zawory, to spróbuj wymiany modułu zapłonu. To niewielki koszt, można to łatwo zrobić samemu – sprawdź tylko przedtem jaki masz typ złączy.

    Generalnie jednak skoro maszyna ma ledwie 800 km nabite, to przyłączam się do przedmówcy – oddaj ją do naprawy gwarancyjnej. Łaski nie robią, mają doprowadzić sprzęt do stanu używalności na podstawie przepisów prawa, a nie Twojego widzi-mi-się.

    To nie my mamy umysł – to umysł ma nas…
    #157526 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    nie chce gdybać,lub być złym prorokiem, i mogę sie mylić, ale już słyszałem opinie o przestawiającym się łańcuszku rozrządu . Dla tego że się zwyczajnie rozciągnął. ale to tylko moja teorja

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
Odpowiedz do: skuter mulisty /Romet 717/
Informacje o Tobie: