Yamaha Jog muli przy starcie i nie wkręca na pełne obroty 2T

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #195954
    Łukasz Łabers
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam.
    Posiadam skuter Yamaha Jog 2004r. Przeszedł on szereg modyfikacji mechanicznych dokonanych przed sezonem letnim 2015, między innymi został wyposażony w:
    -Gaźnik Dellorto 19 z dyszą 90 (ssanie ręczne)
    -Cylinder Power Force 70cc 47mm dodatkowo: Głowica, Tłok 47mm, Komplet Pierścieni, Sworzeń tłoka, Zabezpieczenia tłoka, Komplet Uszczelek
    -Wał: 70 Sportowy
    -Wariator Sportowy
    -Sprzęgło Sportowe
    -Wydech LeoVience TT (już drugi sezon)

    Gdy dam caly gaz to muli go na samym początku po czym powoli wkreca sie na obroty i wtedy zapierdala a co jakies 3 dni musze go regulowac bo po 3 dniach nie chce sie wkrecac na obroty i jedzie max 40 a pod góre w ogóle :/ nie wiem co mu jest prosze o pomoc !

    #195965
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 029

    zalewasz go. dysza 90 przy 19mm gaźniku to coś co powinno zasilać cylinder 17-20KM – jakiś racing MK2 czy coś. A na chińskiego power force 70 to w tym gaźniku i 70 wystarczy

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #196039
    Łukasz Łabers
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Sprawdze to niedługo 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button