Skuter ma problem na wysokich obrotach.

Witam, pisze do was ze względu na problem ze skuterem 50cc Eko Toros (chińczyk)
Skuter jezdzi dobrze, ale tylko na niskich obrotach, kiedy jednak próbuje jechać szybciej niż 30/h traci moc i na najwyższych obrotach jedzie max 10/h. Mam wiele podejrzeń co do przyczyny, ale to tylko gdybanie i chciałbym zasięgnąć rady doswiadczonej osoby :slight_smile: Z góry dziękuję

a możesz jakos tak więcej szczegołów podac? co się dzieje z obrotami? co z prędkością?

Odpala normalnie, raczej bez zarzutu wszystko gra, gdy dodaje gazy na samym początku nawet na wysokich obrotach wszystko działa jak należy, po przejechaniu 100 metrów na maksymalnie wcisnietej manetce slychac charakterystyczny spadek mocy, dopiero gdy dosć mocno zmniejsze gaz zaczyna jechac normalnie ale tylko do 30km/h gdy staram sie delikatnie zwiekszyc predkosc juz zaczyna sie spadek mocy, aha… i gdy przy maksymalnym docisnieciu predkosci puszczam manetke zwykle gasnie

Dodam jeszcze iż ostatnio wymianiałem swiece poniewaz byl problem z odpalaniem

spadku mocy nie słuchać, spadek mocy czuć. Słychać to spadek obrotów.
Wiec w końcu co słychac?

Więc,spadek mocy i czuć i widać po osiągach wczesniej jezdził nawet po 70/h gdy dodaje gazu slychac wyraznie niskie obroty na niskich natomiast jest bez zmian

nie dogadamy się a ja nie mam siły ciągnąc cię za jezyk.
poszukaj w necie googlem lub tu na portalu artykułu o regulacji napędu i gaźnika w skuterze

Czyli po przejechaniu 100m dzieje sie takie coś że dodajesz gazu a on buuu i nie ma siły jechać ? Bo jeśli tak to wina gaźnika a raczej ssania, ssanie sie nie wyłącza i zalewa go :wink: lub może być taka sytuacja że masz nieszczelność (rura filtra spadła z gaźnika) podczas pracy ssania masz większą ilość paliwa i gdy filtr jest odpięty to jakoś to chodzi a gdy ssanie się wyłączy jest to zbyt dużo powietrza a zbyt malo paliwa.
Jest również 3cia opcja czyli paproch sie dostał pod zaworek iglicowy pływaka.