Skuter longjia 2t słaby V-max

Posiadam skuter longjia 2t.ostatnio zmieniłem cycka na 80. Nowe sprzęgło dzwon wariator gaźnik większy razem z dysza wszystko sportowe a v/max 65. Dlaczego. Co jeszcze mogę zrobić żeby jeździć 80?

wyregulować? poprawnie złożyć? lepiej dobrać części? zmienić moduł? A może to “cycek” bez głowicy i na głowicy od 50cm masz taką kompresje że szkoda gadać.

Wszystko założone poprawnie modol odblokowany części nie żadne podruby i zamienniki tylko firmowe orginalne. Włożyłem na części prawie 900 złoty. Gaźnik poprawnie wyregulowany. Wchodzi na obroty wszystko ok. Ale V-max 65. Kompresja też poprawna.

ja na “firmowe” cześci to wyłozyłem 3000zł wiec lekko watpie w firmowośc tego co tam masz. Wiec może po prostu napisz co powstawiałes.
NO i jeżeli wszystko jest tak cudowanie jak piszesz to nie masz żadnego problemu. Ale masz. Wiec jednak coś nie jest poprawnie wyregulowane lub złożone.
A ta “poprawna kompresja” to JAKA? Bo czuje znowu pomiar palcem w dziurze po świecy…

Na bank coś jest źle zrobione. Grzebałem ostatnio przy takim skuterze. Ferro bodajże, ale to to samo. Chińskie 2t chłodzone powietrzem. Moim zdaniem masz zablokowany moduł CPI bo własnie taka prędkość osiągałem z blokada na module, 65 w porywach 70. I mowie tu o prędkości licznikowej. Może źle to zrobiłeś manualnie, ja po prostu kupiłem moduł odblokowany żeby w kablach nie grzebać. Mając w zasadzie sam cylinder 72 ( bo te 80 tak na prawdę mają 72 ) + ten moduł licznik mi się skończył, na oko było z 90kmh, brat za mną jechał normalnym motocyklem i zarejestrował ok 82-83 kmh.

na oko to chłop w szpitalu umarł…
każdy licznik pokazuje inaczej wiec u jednego licznik w ferro pokaże 80 a u innego 65 a bedą jechały równo.
Zasadniczo w najbardziej udanych chińczykach te 73-75km/h to max. Sroxy i Aeroxy i inne koksy potrafią dobić do 80 (ale już też na budzikach to cuda pokazują). Wiecie - internet jest pełen filmików kolesi na aeroxach z cylindrem streetrace 70 (co ma 10KM) którzy idą na koło, zamykają licznik i pisza że 120 to mieli lekko - a tymczasem oficjalny rekord aeroxa, przygotowanego przez “grubego” tunera to 114km/h.
Jedyny wiarygodny jest tu pomiar GPS.
U mnie na 10 konnym cylindrze gdzie hamownia już na tylnym kole pokazywała 6,7-7KM max jaki łapał na GPS to było 86-88km/h (zegary o dziwo pokazywały prawie 10km mniej) . Można go było ustawić tak żeby dobił do 95 ale wtedy by pożył ze 3h - a i tak wciągał na 19mm gaźniku ponad 7 litrów. Tylko że ja mam wyścigowy wał wyważany do 16000 obr, 10konny cylinder, 19mm gaźnik i króciec, wariator SportPro, wydech proReplica, lekki bendix, korektor od yamahy JOG100, sprzęgło wyścigowe i dzwon Wingcoolera od s6 że o masie drobnicy nie wspomne. Wiec jeżeli chiński cylinder 70 ma z 6-7KM to na kole z tego jest z 5KM (to w zasadzie jak na odblokowanych yamahach w serii) to raczej takie prędkości nie sa osiągalne. Fizyki pan nie przeskoczysz. Przyspiesza sie momentem obrotowym (tu można wariatorem nadrabiac) ale maxem to sie jedzie mocą. I ona musi być fizycznie wygenerowana przez silnik i przebiesiona na tylne koło.