Skuter lekko zrywa

Witam, na wstępie zaznaczę że to mój pierwszy motor i jestem zielony w tych sprawach. Mam od niedawna skuter firmy Peugeot, model Citystar 50cm, 2016, skuter jeździ na prawdę dobrze i od zakupu nie miałem z nim problemów lecz od kilku dni po przekroczeniu 65-70km/h, czasami wcześniej, zaczyna zrywać, jak by mnie ktoś co jakiś czas lekko pociągnął do tyłu oraz po najechaniu na dziurę nawet małą przerywa zupełnie na krótką chwilę, jak by odcinał moc, nie zdarza się to aż tak często ale wolałbym już teraz zareagować, czytałem sporo tematów o podobnych problemach i wielu przypadkach była to wina świecy, z tego co wiem od dłuższego czasu nie była wymieniana, problem w tym że nie mam pojęcia jaką do niego kupić. Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam.

Ps: dodam jeszcze że skuter nie dawno był u mechanika, z tego co mówił to wymieniali sprzęgło, czyścili gaźnik i kupili pasek.

Powody przerywania to może być ślizgające sprzęgło albo pasek ale mówisz że nowe to jeszcze może być coś z dzwonem ale napeno nie w takim nowym skuterku no i mechanik by zauważył przy zmianie sprzęgła, u mnie np było tak że czasami przerywał po czym kompletnie stracił moc i gasł po dodaniu gazu to się okazało że świeca się kompletnie stopiła może u cb to to samo, a kupić musisz taką samą jak jest jeśli to taka jak oryginalna, wykręć i na niej masz numery. Przerywać może też bo moduł się psuje i nie wyrabia na wysokich obrotach ale raczej ta świeca jak mówię. Jak coś źle mówię to koledzy napewno poprawią :stuck_out_tongue:

mam identyczny problem, u mnie dzieje się to przy 8tys± obrotach, jestem prawie pewien, że to wina sprzęgła.