Skuter Kingway Coliber nie chce palić

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter Kingway Coliber nie chce palić

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Ducati500 Ducati500 4 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #191868
    Zdjęcie profilowe Ducati500
    Ducati500
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Skuter Kingway Coliber Classic nie pali tak jak powinien. Odpala dopiero po długim przytrzymaniu na rozruszniku. W filtrze paliwa wgl nie ma benzyny. To trzeba rurką od ssania samemu dmuchać. Potem jak sie filtr napełni to odpali , ale tak jak pisze po długim kręceniu rozrusznikiem. Więc co to może byc? Pomocy…

    #191876
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Możliwe, że padł kranik paliwa. Jest to małe ustrojstwo, które działa na zasadzie podciśnienia. Jest podłączone do gaźnika, a kiedy ten zaczyna zaciągać podciśnienie podczas pracy, to membrana w owym kraniku otwiera spust i paliwo leci. Ewentualnie masz syf czy to w baku czy w filtrze paliwa i benzyna, która spływa dzięki sile grawitacji nie ma siły dostać się do gaźnika.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #191915
    Zdjęcie profilowe Ducati500
    Ducati500
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Kranik był wymieniony. To raczej trzeba wyczyscic filtr powietrza i bak?

    #191989
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Pytanie kiedy był wymieniany ten kranik. Poza tym, nie zapominaj, że to chińskie części. Nowy kranik nie koniecznie będzie sprawnym kranikiem. Najlepiej, odczep wężyk paliwowy oraz podciśnieniowy idący do gaźnika i zaciągnij z niego powietrze. Jeżeli benzyna zacznie lecieć ciurkiem, to ok. Jeżeli jednak będzie ledwo spływać lub w ogóle, to do wymiany. Jeżeli chodzi o filtr i bak, to ten pierwszy wymieniasz, najlepiej z przewodami. Bak wystarczy przepłukać porządnie o ile ma syf w środku.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
    #192013
    Zdjęcie profilowe Ducati500
    Ducati500
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Nie wiem co się stało ale już jest dobrze. Ledwo odpaliłem i z kolega jeździłem ile wlezie. Może samo się przepchało jak syf jakiś był. 😀

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie