Skuter keeway matrix 70 - tuning na 120/130km/h

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #683322
    serek
    Uczestnik
    • Postów: 7

    Witam mam pytanie znajmomy taty ma tego skutera co ja na 70 cc i ten skuter jedzie mu 120/130 km/h co bym musiał zmnienic aby mój tak jechał?

    #683323
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    prędkościomierz – na równie zepsuty jak ten u znajomego taty.
    A na powżnie.
    ładując w silnik około 2-2,5 tys zł (i robiąc te 7-8KM na silniku) jesteś w stanie rozpędzić sie i jechać bez wybuchu silnika około 85km/h.
    Ładując około 3000zł (dojdą dobre przełożenia) jesteś w stanie przekroczyć ciut 90km/h.

    Większe prędkości to już lekko kosmiczne kwoty. 120-130km/h to prędkości maksymalne pojemności 250-300cm czyli pojazdów 22-30KM. Powiedzmy że matrix jest lżejszy wiec nie potrzebuje aż 22KM. Trzeba mieć okolice 17-20KM. Wymaga to potężnego cylindra który jest prawie nie do obsadzenia w chińskich karterach bo jest połamie lub pozgina. Nawet kartery yamahy/piaggio pod takie cylindry wymagają ręczniej obróki i wzmocnienia
    Przygotowanie lub kupienie silnika dającego takie osiagi (kompletny silnik Stage6 R/T lub Pollini Evolution.. albo cos na malossi MHR) to okolice 11 do 30 tys.
    Dolicz do tego koszt wzmocnienia ramy i opony z zupełnie innej półki niz te co masz teraz na skuterze (i zapewne ma je też ten gościu co takie pierdoły opowiada).

    Wiec jeżeli ten znajomy nie wsadził tam silnika za 13 koła to niech nie opowiada pierduł o tym jak to „sobie jeździ 120/130km/h). Oficjalny rekord prędkości skuterów przygotowanych przez fabryczne zespoły Malossi, wspierane przez Pirelli..itd, pobijane na pustyni (na słonym jeziorze) to 114km/h dla skutera 50cm, 132km/h dla skutera 80cm i coś koło 142km/h dla silnika 100cm. A nie jakiś czopek jakims matrixem na jakims cylinderku opowiada jak sobie jeździ 120km/h…

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #683332
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 011

    Fakt, ktoś Ci bzdur naopowiadał. Ja mam w remont wsadzone w sumie 3k zł i osiągam vmax 84km/h. I w sumie pod tą konstrukcję wystarczy bo przy wyższych prędkościach dochodzi wymiana hamulców, opon, wzmocnienia ramy.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button