Skuter keeway hurricane Za duże obroty

Wyświetlanie 7 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #110150
      koperxsiedem
      Użytkownik
      • Postów: 18

      skuter ma straszne wysokie obroty z których nie chce zejść, a iglica jest dosyć wysoko i wydaje mi się że dostaje zbyt dużo powietrza. proszę o pomoc

    • #110161
      Lukario
      Użytkownik
      • Postów: 1 187

      masz przecież regulacje wolnych obrotów przekręc troche tą śrubke i ustaw tak jak ci pasuje

    • #110212
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Nie jak Ci pasuje tylko 1800 +/- 200 obr/min. Jeśli będą zbyt niskie silnik nie będzie miał wystarczającego chłodzenia na skutek zbyt małego obiegu powietrza pod obudową cylindra, a w chłodne dni może nie trzymać temperatury.

    • #110224
      Lukario
      Użytkownik
      • Postów: 1 187

      ja mam ustawione na 1000 – 1200 , zatkany wentylator bo zima jest i silnik sie nie grzeje tak bardzo choć powinien bo przecież powietrze na zatkanym wlocie nie przejdzie, a tymczasem wszystko działa jak należy. tobie pewnie chodzi o to że obroty silnika są uzależnione od wentylatora bo on chłodzi silnik? tylko że nie wszystkie silniki mają wentylator i ludzie je gazują na postoju
      4T nie mogą mieć za niskich obrotów bo ciśnienie oleju będzie za małe i smarowanie słabsze. 2t ten problem nie dotyczy

    • #110226
      MarSen
      Użytkownik
      • Postów: 260

      Zainteresowaliście mnie tymi obrotami… Wiem, że poprawne (mam motorower) to właśnie 1000-1200, ale mam ustawione +/-2000. Dlatego, że gdy startuję pod świateł muszę powoluuuutku odkręcać manetkę inaczej się dusi, a na około 2000 jest o wiele lepiej (najlepiej byłoby przy 2300-2500). Może to dlatego, że jest zima? Co o tym sądzicie? Dodam, że dzieje się tak na rozgrzanym już silniku, bo na zimnym jeśli dodałbym gazu to od razu się dusi. Muszę czekać 5-10 min. aż się nagrzeje, bo się nie wkręci na obroty. Jedynie na ssaniu.

    • #110253
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Lukario, tylko nie przegrzej. Myślałem, że większość ma wentylatory. Jeśli posiadają to wtedy trzeba to uwzględnić. A poza tym serwisówka skutera powinna podawać jaki zakres wolnych obrotów powinien zostać użyty.

    • #110266
      Lukario
      Użytkownik
      • Postów: 1 187

      lubię poszaleć i po kilkunastu kilometrach przy zasłoniętym wentylatorze właśnie nic złego się nie działo. w razie jak by coś mi sie poważnie uszkodziło w co wątpie to zabieram się za tuning 😀
      a ta zasłona jest tylko po co że jak za oknem jest – 10 a akurat musze gdzieś pojechać to żeby nie tracić czasu na rozgrzewanie to już odrazu po odpaleniu zaczynam jechać powoli i dzięki temu silnik po chwili nabiera odpowiedniej temperatury. a temperatura silnika jest dla mnie ważna bo zimny potrafi nieźle dokazywać tzn dławi się lub straszenie warczy jak piła 😀

    • #110353
      koperxsiedem
      Użytkownik
      • Postów: 18

      Macie rację ale jam te pytanie dałem temu że gdy kręcę tą śrubką od wolnych obrotów to nic nie daje skuter nie reaguje ciągle ma prawie max obroty

Wyświetlanie 7 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button