Skuter Keeway Hurricane 2T nie odpala.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #629353
    Dzejkob
    Uczestnik
    • Postów: 2

    Witam, mam skuter Keeway Hurricane, 2T.

    Skuter nie chce odpalić. A mianowicie pewnego razu, gdy go odpaliłem, rozpocząłem jazdę po czym w jednym momencie zgasnął… I już nie odpalił.

    Próbowałem wszystkiego, co potrafię…
    1) Zmieniłem świecę, daje iskrę po przyłożeniu do tłumika.
    2) Wtryskiwałem paliwo pod świecę i do gaźnika.
    3) Kupiłem „plaka” i wtryskiwałem do gaźnika.
    4) Wyczyściłem cały gaźnik (rozebralem go na części)
    5) Próbowałem odpalić bez filtra powietrza, z zatykaniem wejścia powietrza do gaźnika…
    6) Paliwo podaje do gaźnika, bo gdy odkręce w gaźniku zaworek to benzyna schodzi.
    7) Próbowałem odpalać za każdym razem z akumulatora i z kopki.

    Skuter kręci, kręci, kręci i nie może nadal odpalić…
    Co jakiś czas słychać jakby coś tarło przy próbie odpalenia… Czyżby zatarty? (już kiedyś się zatarł..)

    Pozdrawiam i proszę o pomoc, bo już zwątpiłem w tego Keewaya. 😉

    #629362
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    czyżby zatarty? nie wiem. nikt nie wie. nikt nie wie tez skąd dochodzi ten dzwięk obcierania.
    zmierz kompresje manometrem to cię czegoś dowiesz o stanie cylindra. świece zalewa? – tzn czy transportuje paliwo do cylindra?
    jak zalewa to poniekąd dobrze bo można sobie odpuścić zabiegi z układem paliwowym. a jak nie zalewa to trzeba sprawdzic podciśnienia, szczelność, zawór membranowy.. itd ale ja bym zaczynał od pomiaru ciśnienia w cylindrze. powinno być powyżej 9atm. Powyżej 6 jeszcze powinien odpalać. Poniżej to szrot.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #629373
    Dzejkob
    Uczestnik
    • Postów: 2

    Świeca sucha. Będę musiał się zaopatrzyć w takim wypadku o manometr.

    #629375
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 907

    to jak sucho w cylindrze to może zobacz czy gaźnik się napełnia (podciśnienie i karnik podciśnieniowy, dziurka w korku zbiornika – napowierzanie zbiornika) czy masz drożne przewody i filtry. A potem czy silnik generuje na tyle duże podciśnienie żeby to paliwo z gaźnika zassać. Tu już niestety znaczenie ma zawór membranowy, uszczelniania skrzyni i wału oraz ta nieszczęsna kompresja

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button