skuter keeway fact nie chce jechac, spadaja mu obroty

to tak mam keeway fact i jest tak problem, pojechalem po paliwo, przyjechałęm ładnie pieknie chodziło, troche pojezdziłem jeszcze z 10 kilometrów i nagle mi zwalnia nie łapie obrotów, gaz mu daje na maksa a on gasnie, zgas, zapaliłem go i chodzi daje gazy jedzie ale bardzo powoli jak mu dam duzo gazu to gasnie, wiecej niz 12 na godzine nie chciał jechac, przy balansowaniu gazem rozpedził się do 17 na godzine i tyle, czy to jest wina gaznika, moze jest zapchany, do tego moge powiedziec ze swieca była biała, a powinna miec taki kawowy kolor, ale wyczysciełem i dalej tak samo jezdzi, nie wkreca się na obroty ta jak by za mało paliwa dostawał:( nie znam się zbytnio na motorach ale bardzo prosze o pomoc zalezy mi zeby cos z tym zrobic, moze to filter powietrza nie wiem, prosze o pomoc:))

Kiedy czysciles filtr? GLUPIE PYTANIE NAPEWNO ZATANSKOWALES DOBRA BENE?:d swieca musi byc ok skoro zapala uwazam ze cos nie tak ze ssaniem, raz tak mialem jak byl zimny ale potem juz bylo ok . Jaki przebieg? Moze trzeba dac gaznik do regulacji miesznka za mala czy cos. Ale mysle ze to ssanie wez go postaw na nozki , i pokop bez przekreconej stacyjki tak z 10-15 razy tam napompuje sie paliwo i moze pojdzie samo. jak pokopiesz to przekrec stacyjke i odpal