Skuter jedzie max 40

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #683881
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Witam, mam taki problem ze skuterem że jego prędkość znacząco spadła. Wcześniej po drodze mogłem nim jechać ok 70 km/h, a teraz jedynie około 30-40km/h. Pod górkę nie jest w stanie w ogóle wyjechać.

    Skuter to Router Bassa 4T 50, a jego obecny przebieg to 4200km.

    Przy około 3000km wymieniałem pasek napędowy i wariator.

    Wie ktoś co może być przyczyną i jest w stanie pomóc?

    #683887
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Może niskiej jakości pasek napędowy i wariator lub jego elementy? A może trzeba wykonać regulację gaźnika? A może silnik jest zajechany i domaga się zrobienia remontu? Kupiłeś to nowe, czy rynek wtórny?

    Zmierz ciśnienie sprężania i wtedy zaczniemy szukać przyczyny. Napisz jaki założyłeś ten wariator, rolki i jaki pasek napędowy.

    #683889
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Części kupiłem te:
    https://gmoto.pl/wariator-tuning-chinskie-skutery-4t-50ccm,56983.html
    https://gmoto.pl/pasek-napedowy-kelwar-bando-669-18-30,73730.html

    Ciśnienia sprężania nie mam zbytnio jak sprawdzić.

    Ale zapomniałem dopisać że podejrzewam, że to wina sprzęgła. Dzwon sprzęgła kiedyś prawdopodobnie się zbyt mocno nagrzał, że aż zmienił kolor na lekko fioletowy. To może być przyczyną?

    #683890
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    to zalezy. jeżeli obroty rosną a prędkośc nie to oznacza poślizg gdzieć (może być na dzwonie) ale jeżeli sie po protu nie wkręca i nie przyśpiesza to jest to brak mocy – i tu może być sporo przyczyn

    #683893
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Obroty też są niskie :/ czyli brak mocy

    #683898
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    albo zbyt ciężkie rolki

    #683899
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Rolki w zestawie, który kupowałem, ważą tyle co fabryczne. I przejeździłem na nich już ponad 1000 km bez problemu. Problemy z prędkością zaczęły się jakieś 200 km temu tzn. wtedy zacząłem odczuwać spadek mocy.

    #683900
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Widzę mit sprzedawców części nadal jest powielany… to, że dzwon zmieni kolor nic nie oznacza bo prędzej czy później zmieniłby kolor i nijak to nie wpływa na jego charakterystykę pracy. Nie ma opcji nie przegrzania dzwonu…. wyobraź sobie korek gdzie co chwilę ruszasz i stajesz, dodajesz gazu i co chwilę szczęki zaczynają trzeć o dzwon przy prędkości 1500-2000 obr na minutę. Jak ma się nie przegrzać ? On nie ma zewnętrznego chłodzenia. Jedyne uszkodzenie dzwonu to nadmierne starcie powierzchni styku. Obadaj sprężynę centralną i sprężynki sprzęgła czy aby nie straciły swoich właściwości. Rozbierałeś korektor momentu obrotowego ? Czy ślizgi korektora nie mają “wcięć” ? Czy korektor i wariator są w jednej linii ?

    #683901
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Jeszcze taka moja rada… wypierdol ten wariator, tulejka z plasteliny, ściera się po 300Km. Kup sobie Top Racing SV1 i będziesz mega zadowolony i nie będziesz musiał za chwilę wariatora wymieniać. Miałem to chińskie gówno w 2T i różne przejścia…. jednego dnia rano muł przeokrutny a następnego dnia bardzo wysokie obroty startu…

    #683902
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 5Postów:

    Nie rozkręcałem tego jeszcze. Jutro może znajdę chwilę czasu, żeby to rozebrać to napiszę co i jak.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button