Skuter jedzie 45 po zdjeciu wszystkich blokad.

Skuter jedzie 45 po zdjeciu wszystkich blokad. POMOCY !!!!!!

czyli nie pozdejmowałeś wszystkich

no jak nie pozdejmowalem wszystkich , to gdzie jest reszta , jak zdjelem najbardziej znane i najbardziej podstawowe ?

Może lepiej opisz co zrobiłeś, gdzie co pozdejmowałeś bo nikt zgadywać nie będzie. Skoro nadal masz 45, to coś nadal z blokad masz.

- jest zdjęty pierscionek na wariatorze
- przecięty kabel od modułu i wstawiony moduł odblokowany
- wstawiony odblokowany gaźnik
- wycięty zawirowacz spalin w tłumiku
- końcówka tłumika rozwiercona wiertłem
- rurka od filtra powietrza jest wyjęta
- filtr paliwa wymieniony na stożkowy
Co mam jeszcze zrobić żeby jezdzil szybicej ten skuter??POMOOCY

może zacznij od tego żeby napisać jaki to skuter?
co my wróżki?

Ducati500 napisał:

- filtr paliwa wymieniony na stożkowy
Co mam jeszcze zrobić żeby jezdzil szybicej ten skuter??POMOOCY

+++
Na pewno chodzi ci o filtr paliwa? Nie powietrza?
Wymień filtr na oryginalny...

Skuter to Kingway Coliber Classic

i chodzi mi o filtr paliwa, a ze stary był zwykły i coś się z nim stało chyba sie zatkał

Pomoze ktos??

skoro filtr paliwa zmieniłeś na stożkowy to raczej nie jesteśmy w stanie ci pomóc - nikt chyba takiego nie wiedział.
a czym ci się objawia to osiągnięcie 45km/h?
zaczyna przerywać? jest po prostu słaby? a co z obrotami po zdjęciu tych blokad? wyje i jedzie tylko 45? są wyższe niż wcześniej?

@Ducati500 Chodzi ci chyba o filtr powietrza, nie paliwa. Po pierwsze nie opłaca ci się go wymieniać na stożek przy 50ccm, zwłaszcza gdy nie wyregulujesz przy tym gaźnika. Przez to można nawet zatrzeć cylinder gdyż skuter będzie miał za dużo powietrza a za mało paliwa. Radzę wrócić do oryginalnego filtra powietrza i założyć zwężkę. Ja po zdjęciu zwężki i bez wsadzenia większej dyszy też nie mogłem szybciej jechać ponieważ się dusił. Lepiej jeździł z nią.

@MotoFun chodzi mi o to http://zapodaj.net/ea4b31874e267.jpg.html, i to jest filtr PALIWA!!! Taki tępy to ja nie jestem , żeby części nie odrózniać.

@Wombat objawy są takie, że jak go postawie na stopki i dodam max gazu to tak jakby się troszkę dusił i dalej jest normalnie, a jak jadę i jest v-max to tak jakby trochę wył. No i słaby też jest, bo jak mnie trzymają za bagażnik z tyłu to on nawet gumy nie spali.A obroty nie ma ich na zimnym silniku , silnik zawsze się rozgrzewa, trochę pojeżdżę i wtedy są obroty,no ale są takie dobre, takie jakie powinny być.

skoro ci wyje przy tych 45km/h to może masz zbyt lekkie rolki.
Z drugiej strony jeżeli jest za słaby żeby sie powyżej tych 45km/h rozpędzić to tutaj przyczyn już może być cała czapka
.
tak, to jest filtr paliwa. Ale normalny a nie "stożkowy".

A bym zapomniał ,jak odkręcałem wariator, żeby zdjąć ten pierścionek to zajrzałem w te rolki, były tylko 3. Musze kupić nowe? Jak tak ,to jakie mam kupić i ile mam ich wstawić? I czy jak muszę, to tylko rolki, czy coś jeszcze?

O jaką czapkę chodzi?

3 z ilu?

kocham to. Już na drugiej stronie wątku dowiadujemy się o drobnym szczególe - masz zdekompletowany napęd...
wsadź reszte rolek.wszystkie najlepiej żeby były identyczne jak masz te co teraz.

No nie wiem ile ich tam powinno być założonych(pewnie 6, tak jak we wszystkich skuterach). Ja otworzyłem ten wariator i miałem tylko 3.

No ale ja nie mam tych rolek taki juz ten skuter kupiłem. Czyli muszę kupić 6 nowych rolek i je wstawić?

ja nie mówie że to twoja wina że nie masz rolek tylko że o tym od razu nie mówisz.

Na rolki są miejsca - policz je. Są równe wariatory ale rolki zawsze są symetrycznie w nich rozłożone bo to sie kręci i musi być wyważone.