Skuter... Inca pierdzenie czy to normalne ??

Witam Panowie kupuje sobie Ince sprzedający skuterka przesłał mi film z odpalania go zamieszczam go wam na YouTube powiedzcie mi czy to normalne że tak "Pierdzi" sobie ;p z góry dzięki za każdą odpowiedź pozdrawiam.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Zq1IvtHylJQ

Dodam że jest to mój pierwszy skuter więc nie znam się proszę o pomoc specjalistów... ;p

rafayekxx

normalne

To jest silnik 2-suwowy ;) Chyba normalnie ;)

Nie chyba a napewno normalne ;) Taki urok 2 suwów.

a nie widać ani nie słychać nic podejrzanego ??

jedź go obejrzeć na żywo, przez YT się nie ogląda pojazdów które chce sie kupić...

madi ma racje. jak z fimiku to "wygląda wporzadku"

Według mnie w tej ince jest wszystko ok.jeżeli chodzi o pracę silnika.

Silnik tak - obroty troszku za duże :)Szkoda że nie zrobił filmiku jak wyłączyło się ssanie :) Doregulować gaźnik i będzie ok.

Witaj WODZU słuchaj pan który sprzedaje skuterek jutro da film jak dodaje gazu itd zamieszcze i dam linka... choć nie wiem o której

rafayekxx jak już pisałem najlepiej jak byś go osobiście obejrzał ;) ale zobaczymy co będzie na filmie, jak skuterek jest z tak małym przebiegiem to nie powinno być z nim nic źle, więc bądź dobrej myśli ;D

Tak tak, wiem że osobiście ale osobiście to dopiero w tą niedziele więc do tego czasu chcę poznać wasze opinie gdyż sam się na tym nie znam a wy no cóż wiecie co i jak film jak tylko pobiorę to wstawię wam tutaj i dzielnie będę czekał na wasze komentarze :)