Skuter gubi obroty.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #630228
    Kamilos
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Witajcie,
    Wiem, że już było wiele tematów podobnych lecz mój problem jest bardzo dziwny.

    Kupiłem skuter do remontu… Porobiłem i jeździ.
    Wyczyszczony gaźnik + wyregulowany, ustawiona Iglica, zmieniona świeca na nową, wymieniony moduł, wymieniony wariator + rolki, ustawione zawory praktycznie wszystko wyczyszczony bak i wężyki, wymieniony filtr powietrza, wymieniony olej, stara benzyna zlana zalany nową.

    I teraz co się dzieję?

    Skuter na kopke pali od strzała nie ma problemów, startuje również bez problemu i nie gaśnie, nie przerywa.

    Jednakże…

    Gdy skuter jest zimny, wkręcę manetkę gazu do końca to skuter startuje, ale dopiero po chwili wskakuje na wyższe obroty i przyspiesza…

    Zaś gdy skuter jest rozgrzany to nie leci więcej jak 45km/h jednak, z górki jak dojdzie do 55km/h obroty wskakują i skuter momentalnie przyspiesza.

    Skuter dużą prędkością i na obrotach jedzie dopóki się manetki nie spuści. Jak spuszczę manetkę to nie stety nie leci więcej jak 45km/h i nie przyspieszy dopóki nie będzie z górki jechał…

    Czy to możliwe żeby to była wina sprzęgła, że ma takie zachwiania? Są momentami piski z pod pokrywy, ale przestają…

    #630231
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    a czy jest możliwe że podasz jaki to sprzęt?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #630238
    Kamilos
    Uczestnik
    • Postów: 4

    A tak mój błąd…
    Router 50 pluss zwykły Chiński 4 sów. Zwyk ła 50 – tka nie przerabiany.

    #630241
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    albo masz słabiutki cylinder (słaba kompresja – może np zawory i ich luzy, docierałeś?) i/lub jednak brakuje mu regulacji gaźnika.
    pomiar kompresji, sprawdzenie szczelności dolotu..itd
    Przyznam że nie do końca rozumiem ten twój opis bo jest lekko chaotyczny – manetka do końca i skuter startuje ale dopiero potem przyśpiesza i wchodzi na obroty..itd mało jasne to jest dla mnie.
    Mi wynika z opisu że jest po prostu słaby – ale tu może być sporo przyczyn. Zacznij od podstawowych. Cylinder przy tym remoncie zmieniałeś? A jak zmieniałes to cały zestaw czy sam cylinder a głowice masz z innej bajki?

    #630242
    Kamilos
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Nie zmieniałem nic.

    Skuter owszem startuje ale na niskich obrotach i dopiero po czasie wchodzi na wyższe obroty i ma dobre przyspieszenie i jedzie więcej aniżeli 45km/h. Spuszcze manetke i ponownie dodam gazu to znowu więcej nie jedzie jak 45 dopiero po czasie wchodzi na obroty.

    #630254
    Kamilos
    Uczestnik
    • Postów: 4

    Sprzęgło zostało własnie wymienione. Tamte było tragiczne, okładziny ok, ale w środku dziury itp i no niestety się blokowało, niestety z tymi zachwiejami z obrotami dalej ten problem. Jak już chwyci obroty to śmiga beznajmniejszych szarpnięć czy czego kolwiek, ale ma problem wejść na wyższe.

    Czy od sprzęgła mogło się wario uszkodzić?

    #630255
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    pooglądaj wariator i oceń

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button