Skuter dostaje mocy przy większej prędkości (regulacja)

Witam. Posidam skuter mbk booster NG 2002. Skuter strasznie głośno chodzi i nie trzyma wolnych obrotów oraz "na koło" rwie dopiero przy 20km/h.
(Rolki 6g, 7g na obydwóch to samo)
Centralka +15% Top Racing (zielona) posiadam też +22
Sprężynki sprzęgła średniej twardości (mam też serię oraz twarde)
Cylinder 72cc china
Gaźnik tec 17,5
Wariator Polini SC
Sprzęgło seria
Dzwon motorforce
Wydech Gianelli (?)
Problem w tym że na internecie jest milion poradników dotyczących regulacji napędu i w każdym wszystko pisze inaczej. Więc zwracam sie do was z pytaniem jaka konfiguracja byla by optymalna? Wiem że boostery mają małe przełożenia i chyba nie ma szans na przebicie sie przez 80kmh ale chciałbym by nie było takiej dziury w starcie między 0-20km/h. Mam duży zasób części zamiennych więc jak zrobić aby skuter miał płynne przyśpieszenie a nie że od 0-20kmh jest tak sobie a od 20 w góre zaczyna wyć i go ciagnie na jedno koło? bardziej celować w centralke czy rolki?

nie ma optymalnej metody. każda jest dobra jeżeli jest skuteczna przy danej mieszaninie cylindra, gaźnika, wydechu i wariatora.
Skoro wyje a nie jedzie to albo za twarda centralna albo za lekkie rolki

Tzn jedzie i to bardzo ładnie ale dopiero od tych 20kmh bez znaczenia czy lżejsze/cięższe rolki. Według mnie powinny pomóc sprężynki sprzęgła ale nie chce żeby startował mi z aż tak dużych obrotów.
@edit
Chyba że wydech ma tutaj znaczenie. (jest "za mocny" i łapie moc przy wyższych obrotach?)

to może regulowane sprzęgło. lekko sobie podniesiesz obroty startu i z głowy.