Skuter do 4000-4500

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Skuter do 4000-4500

Ten temat zawiera 44 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #210277

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam wszystkich użytkowników forum którzy skusili się by przeczytać mój temat! Od pewnego czasu mam taki problem iż końcem na wiosnę planuje kupić moją „FIRST” Machine ! Proszę was z całego serca o pomoc byście mogli wskazać takie skutery które były by bezawaryjne, oczywiście wszystkie wymiany, części, olejów, płynów itd. były by regularne. Nie chodzi mi tutaj o tzw. „CHINOLE” bo na tej machinie chce pośmigać ze 3 lata. Myślałem coś o Peugeot SpeedFight 2 , Malaguti F12, Yamaha Aerox, Aprilla SR. Skuter nie będzie katowany, będzie słuzył do płynnego przemiećszczania się. Od skutera chciał bym by był zrywny, osiągał przyzwoitą prędkość maksymalną. Wypowiadajcie się, fajnie by było gdybyście podsyłali linki aukcji, ogłoszeń itd. bym mógł obejrzeć !

    Pozdrawiam !

    #210278

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ostatnio skuterki potaniały. Za 4500 można wyrwać całkiem młode i zadbane sprzęty. Ja osobiście polecam Ci aeroxa, skuter ładny, bezawaryjny, szybki i oszczędny. Gilera runner jest wg. mnie wygodniejsza, ale ona ma gaźnik 17,5 więc pali ponad 4 litry. Mój aerox palił NIECAŁE 3 litry. Zaraz podeśle jakieś linki.

    [ Dodano: 12-11-2010, 20:25 ]
    http://allegro.pl/hit-yamaha-aerox-2007-5000km-jak-nowa-i1298867295.html

    [ Dodano: 12-11-2010, 20:35 ]
    Nie kupuj raczej F12, skuter stary i nieatrakcyjny.

    Jeżeli nie przeraża cię spalanie możesz szukać też SR w najnowszej budzie, albo nowego runnera, da się znaleźć coś w tych pieniądzach, silniki mają te same więc kwestia gustu. Powiem ci że runner jest bardzo wygodny, tzn jeździłem nim rok temu, miałem wtedy coś koło 175cm wzrostu, nie wiem jak byłoby mi teraz na nim. (ok 190)
    Aerox nie jest wygodny dla wysokich.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #210279

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hm.. Co by Ci tu doradzić.. Chcesz coś wygodnego? Aerox odpada.. F12? stare.. Speedfight wahacz i wgl. Powiem tak , sam miałem z tym problem ale kupiłem Piaggio Nrg Mc3 i muszę Ci powiedzieć że jestem jak najbardziej zadowolony z tego sprzętu.. chciałbyć się coś dowiedzieć to napisz na gg : 7526676

    #210280

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja patrzałeem kiedyś nad Yamaszką booster i Gilera stalker. Bardzo fajne motorki. Nie za duże i akurat na zatłoczone drogi. Ze spalaniem też czytałem, że mało palą więc gitez majonez. A z tą ceną to już na pewno coś dobrego kupisz. 😀

    #210281

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Powiem tak.. że kto ściemnia że jego skuter pali 3/100 to musi jeździć 40 km/h .. Kowal te twoje NIECAŁE 3litry to w zablokowanym 4T:). przęciętne dobrze wyregulowane 2T przy ekonomicznej jeździe pali 3,5-4L.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #210282

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Beda ARK w tej wersji co ja mam tylko musi byś w bardzo dobrym stanie czyli utrzymana (ale bardzo mało takich) Ale skuter wysoki(nie ma bata żebyś gdzieś spodem zarył) dla wysokich i niskich, wygodny, nawet ma kopa, jedyny minus to bardzo słabe światła.

    [ Dodano: 12-11-2010, 21:28 ]

    kondzio94 napisał:

    Powiem tak.. że kto ściemnia że jego skuter pali 3/100 to musi jeździć 40 km/h .. Kowal te twoje NIECAŁE 3litry to w zablokowanym 4T:). przęciętne dobrze wyregulowane 2T przy ekonomicznej jeździe pali 3,5-4L.

    Dokładnie! 100%owa prawda. Mi na seryjnym silniku, gaźnik też 12 dysza pali 4l więc w te twoje 2,7l co kiedyś pisałeś to chyba ci ten rox palił na wolnych obrotach a ty go pchałeś przez te 100km …

    #210283

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No chyba tak jak mówiłem jeździ się 40km/h.. mi tam przy miastowej prędkości.. mniej więcej ciągle 60-70 pali 4..

    #210284

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiem szczerze że żeby osiągnąć ten wynik ok 120km jeździłęm max 60km/h i robiłem tak że rozpędzam się na pełnej manecie do 60, odpuszczam manete całkowicie, zwalnia do 50 i znowu maneta cała odkręcaona do 60 i odpuszczam, takzwane hamowanie silnikiem. Po tych 120km, przejechałem jeszcze 50 już normalnie, czyli prawie ciągle 80 (v-max) i pojechałem na stacje i obliczyłem.

    #210285

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to się tak nie chwal tym bo powiedzmy sobie szczeże kto tak jeździż? Skuterem to praktycznie każdy cały czas ful maneta i v-maxem zapierdziela

    #210286

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kondzio94 napisał:

    Speedfight wahacz i wgl.

    nie pierdol , narzekacie na ten wahacz , a tak naprawdę większość z was nawet nigdy nie siędziała na speedfighcie, wahacz to jest bardzo fajna sprawa, jest bardzo fajny komfort jazdy , szczególnie że ma służyć , do zwykłej jazdy , bo przy stuncie to rzeczywiście kijówa ,szybko się niszczy , ale do normalnej jazdy , wolałbym chyba nawet od zwykłych lagów , bo lepiej tłumi dziury ,

    Dingo, ale ja ci speeda odradzę z innego powodu , a mianowicie silnik , nie są to złe silniki, bo jak się dba to pojeździ dłuugo , ale np gdyby kiedyś wzięło cie na tuning (odradzam) itp , to są mało podatne , a druga sprawa seryjne peugeotowskie silniki są troszkę słabsze niż minarelli czy p/g

    więc , silniki minarelli montowane są w np w yamaha aerox , yamaha neos , w malagutti , i niektórych apriliach (bo niektóre maja p/g a jeszcze inne morini a to już kupa) itp

    silnik p/g , nie pytaj czy lepszy od minarelli bo to tak jak by pytać czy Honda czy Yamaha

    p/g= piaggio/gilera czyli jak nazwa wskazuje montowane są w pojazdach marki piaggio czy gilera , bądź aprili jak już wyżej wspomniałem (niech ktoś inny powie w jakich rocznikach jakie silniki były montowane) :573:

    Oba silniki są zrywne jak na automatyczną 50 cc ,

    Jeszce jeden silnik któy mi się przypomniał to peugeotowski ALE UWAGA mówię o nowszym typie czyli z cylindrem leżącym , owy silnik można porównywać do p/g czy minarelli , i siedzi w takich piździkach jak peugeot jetforce , ludix blaster i jakiś tam jescze (starsze ludixy maja stojący cyl czyli ten słabszy)

    Jeżeli zainteresuje cie jakaś aukcja , wklej ją tutaj , a ja postaram ci się powiedzieć coś o danym modelu , ale oczywiście stanu technicznego nie jestem wstanie przewidzieć po zdjęciach

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 45 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie