Skuter Dławi się Na pełnym Gazie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #726473
    adrian1234554
    Uczestnik
    • 3
    • 4Postów:

    Cześć Gdy jade tak 1/4 manetki to wszystko normalnie Ale już więcej gazu dlawi się I zwalnia jakby go zalewało ale nie wiem o co chodzi gaźnik czyściłem .

    #726474
    tilod
    Uczestnik
    • 7
    • 18Postów:

    Prawdopodobnie zbyt bogata mieszanka. Przy gaźniku zazwyczaj są 2 śruby; jedna do regulowania obrotów na luzie a druga do składu mieszanki. Spróbuj coś tam poregulować ze śrubą od mieszanki

    #726477
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    ale obie te śruby regulują dla obrotów jałowych wiec twoja rada w sumie jest zła.
    Dla większych uchyleń przepustnicy skład mieszanki reguluje sie dyszą, iglicą, poziomem paliwa w komorze i drożnością dolotu.
    I to przy założeniu że w silniku nie spada kompresja. Bo mieszanka dobra dla silnika o prawidłowej kompresji bedzie za bogata dla silnika o spadającej kompresji.

    #726628
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 8Postów:

    filtr paliwa sprawc morze byc zasyfiony i nie dostaje tyle paliwa do gaznika.na mniejszych obrotach ciagnie ale jak mu dowalisz to zdycha i zawolno zupa dochodzi wypali to co jest i sie duysi nienadarza paliwo napływac koncepcji morze byc wiele regulacja gaznika tez

    #726708
    Felek
    Uczestnik
    • 1
    • 123Postów:

    Na początek upewnij się, że filtr powietrza oraz króciec z gaźnika do głowicy są szczelne. Odkręć, sprawdź czy nie ma dziur, pęknięć itp. Później dokładnie przykręcisz opaski zaciskowe Śruby regulacyjne są do kontroli składu mieszanki na wolnych obrotach, więc w małym stopniu wpływają na działanie silnika przy pełnym albo prawie pełnym odkręceniu manetki gazu. Musisz sprawdzić czy iglica jest prosta, gdzie jest ząbek bo najlepiej by był na środku jeśli masz 5 położeń na iglicy i niemodyfikowany silnik, a także musisz sprawdzić rozmiar swojej dyszy głównej bo to od niej zależy dawka podawanego paliwa. Jeśli zalewa, dławi i skuter dociąga tylko do pewnej prędkości (nie musi gasnąć) a obroty zamiast wzrastać nadal spadają, to możesz spróbować montażu mniejszej dyszy głównej.

    Wiele zależy od tego jaki masz silnik, czy był modyfikowany i czy filtr powietrza to standardowa puszka z gąbką czy jakaś siatkowa przelotka o większym przepływie.
    Jak to podasz to można wyjaśnić coś więcej czego powinieneś szukać.
    Od tego zależy na jakiej dyszy głównej powinieneś jeździć, bo przy takiej silnik osiąga najbardziej optymalną krzywą mocy.
    Również temperatura powietrza ma wpływ na skład mieszanki bo zmienia gęstość powietrza. Latem można jeździć na dyszy 3-5 rozmiarów mniejszej, czyli np wiosna-lato dysza główna 75 a jesień-zima dysza 78 albo nawet 80 – to dla cylindra 50cc standardowego powinna wystarczyć i dawać dobre osiągi przy sensownej ekonomii spalania pewnie poniżej 3L na 100km.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button