Skuter dla początkującego

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #199845
    Arizona
    Użytkownik
    • 2
    • 2Postów:

    Witam

    W kwestii skuterów jestem czystym teoretykiem i nigdy nie jeździłem.
    Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś o pojemności 125 do nauki a potem na dojazdy po mieście do pracy ok 10km tylko sezonowo.
    Skuterów jest duży wybór więc pytam o dwa:

    (1) Dostępny w supermarketach Zipp Toros ok 3000 zł
    http://www.ceneo.pl/37210583?utm_source=criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=customers#pid=3193
    (2) Albo lepszej klasy
    Kymco Agility City ok 6000 zł

    Na którym lepiej się uczyć i który z nich bardziej polecacie ? (bo o torosie wszędzie mało opinii)

    Dziękuję za odpowiedzi.

    #199847
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Zipp to chińczyk jakich wiele. Jak jest dobrze zmontowany, to pewnie będzie Ci służył wiernie. Kymco z kolei – to Tajwańczyk. Z generalnie lepszą opinią u użytkowników i serwisantów. Model przez Ciebie wskazany nie jest tytanem mocy i zapewne po roku, dwóch – jak się podedukujesz, to przestanie Ci wystarczać. Na początek to jednak dobry wybór. Na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś używanego, niezajeżdżonego. Bo jak Ci się spodoba, a jestem pewny, że tak, to i tak za rok będziesz go sprzedawał, a stracisz w ten sposób mniej kasy… ;)))

    #199852
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    bo toros 125 to nowość. natomiast to toros (wiec z założenia najtańsze co może być) a agility city gra w innej lidze jakościowej (nawet mimo chińskich korzeni).
    Toros ma zapewne ten sam silnik co Zipp Quantum R 125, Junak 609 i 611.. itd

    #199853
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    O Zippie nie powiem nic, bo nie miałem w garści (nie będę opluwał nieznanego z założenia), ale byłem szczęśliwym posiadaczem KAC 125. Podkreślam: SZCZĘŚLIWYM.
    Warto, bezproblemowe i bezawaryjne stworzenie, trochę jak KIA i HYUNDAI, nic specjalnego, ale zawsze i wszędzie Cię dowiezie. Dobre hamulce, dobrze się trzyma drogi, wbrew pozorom całkiem przyzwoite opony z fabrycznego montażu, słabe światło przednie (gdyby cię kusiła jazda po zmroku), kufer w komplecie, duże koła (ale to ma i Zipp). Generalnie bardzo fajna maszyna – sam zaczynałem właśnie od niego przygodę z dwoma kółkami w tym roku – polecam.
    Ale Zipp to połowa ceny kymczaka…

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button