Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T - brak iskry

Witam! Poradźcie mi czy mój kierunek myślenia jest dobry skuter podczas odpalania się krztusił i gasł za czwartym razem krztusił się i przestał. Pojechałem się przejechać i postawiłem skuter. Upłynęło pół dnia chce odpalić i to samo krztusi i nie może złapać. Wykręcam świece, paliwo dochodzi, a iskra raz jest raz niema zmiana świecy i to samo po dalszych próbach iskra całkiem znikła. W tym skuterze jest cewka razem z modułem zapłonowym. Sprawdziłem jak wyczytałem na forum po włożeniu palca tam gdzie się wkłada na świece i nie kopie w palca. Sprawdziłem też że odpiąłem czerwony kabel od cewki i dotykałem do silnika nie iskrzyło się. Podejrzenie padło na cewkę z modułem czy to może być to???

czy to na pewno to to będziesz pewien jak zweryfikujesz/wymienisz moduł. Ale idziesz w dobrą stronę - coś z elektryką od zapłonu.

kabla od cewki się NIE DOTYKA bo to permanetne zwarcie i w zasadzie spalenie modułu/przebicie cewek..itd

kabel sie do bloku silnika zbliża na 1-2mm ew. opiera sie o blok świece dolną elektrodą a dotyka na stałe do górnej (masz zawsze przerwe na świecy)

Dzięki Wombat. Sprawa przedstawia się następująco cewka z modułem dobra więc teraz bierzemy się za impulsator.

Witajcie koledzy. Sprawa sprawdzenia impulsatora i statora w moim silniku niestety jaki to dokładnie silnik, wiem że 2T i nie mogę znaleźć oporności. Może ktoś by pomógł i wytłumaczył jak to sprawdzić za pomocą miernika Bardzo proszę o pomoc. Jeśli potrzeba mogę wstawić zdjęcie statora.

Niewiedziałem jak wstawić zdjęcie więc wrzucam linka u mnie jest coś takiego:
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=ps_ovfhTfVLKcM&tbnid=wGVQfjohKWmCUM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmaxmoto.pl%2Fstator-6-cewek-7-przewodow-do-piaggio%2Cid7822.html&ei=bpheU_vODoH_PMqMgaAP&bvm=bv.65397613,d.ZGU&psig=AFQjCNEmuzNLxyeRUYTOiWZjO6gxoKUhzQ&ust=1398794579842065