Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T - brak iskry

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T - brak iskry

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Dudek545 Dudek545 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #163682 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam! Poradźcie mi czy mój kierunek myślenia jest dobry skuter podczas odpalania się krztusił i gasł za czwartym razem krztusił się i przestał. Pojechałem się przejechać i postawiłem skuter. Upłynęło pół dnia chce odpalić i to samo krztusi i nie może złapać. Wykręcam świece, paliwo dochodzi, a iskra raz jest raz niema zmiana świecy i to samo po dalszych próbach iskra całkiem znikła. W tym skuterze jest cewka razem z modułem zapłonowym. Sprawdziłem jak wyczytałem na forum po włożeniu palca tam gdzie się wkłada na świece i nie kopie w palca. Sprawdziłem też że odpiąłem czerwony kabel od cewki i dotykałem do silnika nie iskrzyło się. Podejrzenie padło na cewkę z modułem czy to może być to???

    #163695 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 151

    czy to na pewno to to będziesz pewien jak zweryfikujesz/wymienisz moduł. Ale idziesz w dobrą stronę – coś z elektryką od zapłonu.

    kabla od cewki się NIE DOTYKA bo to permanetne zwarcie i w zasadzie spalenie modułu/przebicie cewek..itd

    kabel sie do bloku silnika zbliża na 1-2mm ew. opiera sie o blok świece dolną elektrodą a dotyka na stałe do górnej (masz zawsze przerwe na świecy)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #163761 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dzięki Wombat. Sprawa przedstawia się następująco cewka z modułem dobra więc teraz bierzemy się za impulsator.

    #164398 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witajcie koledzy. Sprawa sprawdzenia impulsatora i statora w moim silniku niestety jaki to dokładnie silnik, wiem że 2T i nie mogę znaleźć oporności. Może ktoś by pomógł i wytłumaczył jak to sprawdzić za pomocą miernika Bardzo proszę o pomoc. Jeśli potrzeba mogę wstawić zdjęcie statora.

    Niewiedziałem jak wstawić zdjęcie więc wrzucam linka u mnie jest coś takiego:
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=ps_ovfhTfVLKcM&tbnid=wGVQfjohKWmCUM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmaxmoto.pl%2Fstator-6-cewek-7-przewodow-do-piaggio%2Cid7822.html&ei=bpheU_vODoH_PMqMgaAP&bvm=bv.65397613,d.ZGU&psig=AFQjCNEmuzNLxyeRUYTOiWZjO6gxoKUhzQ&ust=1398794579842065

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T - brak iskry
Informacje o Tobie: