Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T – brak iskry

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter chiński z silnikiem Piaggio 2T – brak iskry

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Dudek545 Dudek545 5 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #163682
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam! Poradźcie mi czy mój kierunek myślenia jest dobry skuter podczas odpalania się krztusił i gasł za czwartym razem krztusił się i przestał. Pojechałem się przejechać i postawiłem skuter. Upłynęło pół dnia chce odpalić i to samo krztusi i nie może złapać. Wykręcam świece, paliwo dochodzi, a iskra raz jest raz niema zmiana świecy i to samo po dalszych próbach iskra całkiem znikła. W tym skuterze jest cewka razem z modułem zapłonowym. Sprawdziłem jak wyczytałem na forum po włożeniu palca tam gdzie się wkłada na świece i nie kopie w palca. Sprawdziłem też że odpiąłem czerwony kabel od cewki i dotykałem do silnika nie iskrzyło się. Podejrzenie padło na cewkę z modułem czy to może być to???

    #163695
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 356

    czy to na pewno to to będziesz pewien jak zweryfikujesz/wymienisz moduł. Ale idziesz w dobrą stronę – coś z elektryką od zapłonu.

    kabla od cewki się NIE DOTYKA bo to permanetne zwarcie i w zasadzie spalenie modułu/przebicie cewek..itd

    kabel sie do bloku silnika zbliża na 1-2mm ew. opiera sie o blok świece dolną elektrodą a dotyka na stałe do górnej (masz zawsze przerwe na świecy)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #163761
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dzięki Wombat. Sprawa przedstawia się następująco cewka z modułem dobra więc teraz bierzemy się za impulsator.

    #164398
    Zdjęcie profilowe Dudek545
    Dudek545
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witajcie koledzy. Sprawa sprawdzenia impulsatora i statora w moim silniku niestety jaki to dokładnie silnik, wiem że 2T i nie mogę znaleźć oporności. Może ktoś by pomógł i wytłumaczył jak to sprawdzić za pomocą miernika Bardzo proszę o pomoc. Jeśli potrzeba mogę wstawić zdjęcie statora.

    Niewiedziałem jak wstawić zdjęcie więc wrzucam linka u mnie jest coś takiego:
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=ps_ovfhTfVLKcM&tbnid=wGVQfjohKWmCUM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmaxmoto.pl%2Fstator-6-cewek-7-przewodow-do-piaggio%2Cid7822.html&ei=bpheU_vODoH_PMqMgaAP&bvm=bv.65397613,d.ZGU&psig=AFQjCNEmuzNLxyeRUYTOiWZjO6gxoKUhzQ&ust=1398794579842065

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie