Skuter chiński 4t 50cc ale zmieniam na 80cc.

Mam zamiar zmienić cylinder z 50cc na 80cc Airsal i czy opłaca mi się zmieniać głowicę z 50cc na 80cc i nie mam pojęcia czy zmieniać filtr powietrza na stożkowy, tzn. czy ze stożkiem będzie szybciej jeździł?

zawsze z głowicą i nigdy stożka

Jeśli wał korbowy ma parę małych tysięcy przbiegu to może zostać ale jeśli ma już za sobą większy przebieg - trzeba go wymienić na nowy i najlepiej wzmocniony.

w chińczyku przy airsalu bym wał wymieniał od razu. I to razem z łożyskami. Mam złe doświadczenia - mój wał wytrzymał 400km.
Wg mnie chińskie wały nadają sie do mocy z chińskich cylindrów ale jak idziesz wyżej to wymieniać trzeba od razu

W sumie racja. U mnie fabryczny wyrobił, ale fakt faktem nie katowałem scoota jak młody gniewny. Z uwagi na niewygórowany koszt części i robocizny przy takich skuterach, wał lepiej wymienić tak czy siak.

no tak. tylko to już nie jest cylinderek za 60zł i wał za 80zł tylko cylinder za kilkaset+głowica+wał za 150-350zł + łożyska (od 10 do 80zł)

wombat ale to 4t i powinien wytrzymać bardziej niech się martwi o łańcuszek rozrządu i o karmnik do tego cylka

wiem że 4T i że powinien wytrzymać ale ja w seryjne, chińskie wały jakoś mało nadziei pokładam.

dają radę te seryjnie montowane tylko te po 90 zł z allegro to szit jest nawet do serii