Skuter Baccari Mezzo

Witam, zacznę od tego że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę więc proszę o wyrozumiałość.
W lutym tego roku zakupiłem używany skuter 7 letniego Baccari Mezzo z (jak mi się wydaje) bardzo małym przebiegiem bo tylko 6500Km. Wszystko działało bez zarzutu skuter rozpędzał się do 60 -65 km/h (co dziwne gdyż sprzedająca go kobieta twierdziła że żadne blokady nie były ściągane). Przejechałem nim 700km aż w zeszłym tygodniu zaczęły się dziać rzeczy bardzo dziwne otóż gdy ruszam motorek wchodzi ładnie na obroty ale po chwili obroty spadają do 4 czasem 3k. Vmax z 65 zmalała do 35 a czasem nawet 15km/h !!. Wymieniłem w nim filtry powietrza oraz paliwa, zmieniłem również świecę jednak nic to nie daje. Cała sytuacja jest bardzo denerwująca. Czasem gdy skuter ma "dobry dzień" to jego prędkość na chwile wraca do normy jednak gdy tylko puszczę manetkę gazu obroty spadają i nie wracają do normy, muszę wówczas stanąć "przygazować" kilkukrotnie wyłączyć i włączyć silnik i znów mogę jechać. Proszę o jakąś pomoc.

Skuter po kobiecie jest podobno... bardziej uległy. ;-)
^
Zawory wyreguluj, komprechę sprawdź. Tak od niechcenia. To na początek, bo twoja... ^lajkowatość^, niczego za ciebie nie usprawni. ;-)

Dziadek_z_Ki... napisał:

Skuter po kobiecie jest podobno... bardziej uległy. ;-)
^
Zawory wyreguluj, komprechę sprawdź. Tak od niechcenia. To na początek, bo twoja... ^lajkowatość^, niczego za ciebie nie usprawni. ;-)

Zdaję sobię sprawę z tego że nic za mnie samo się nie zrobi dlatego piszę tutaj z prośbą o pomoc bo nie chce czegoś popieprzyć :) Idzie jakoś sprawdzić kompresję w domowym zaciszu xD? Czy muszę wstawić go do mechanika?

Wszystko idzie. Bierzesz to na logikę, albo korzystasz z YT.
Kolejne dane z forum... ^ludzi różnych^ może ci pomogą, a może nie.
Nie jesteśmy kastą popleczników... wróżbity Macieja. Chwilami szkoda, bo kasa z tego jest, aż... kierownik danego banku wita. Kalendarzem zazwyczaj. I z logo jakiś. ;/
^