Skuter a Przyśpieszenie

Witam chciałbym poprawić przyśpieszenie mojego skutera Benda Smart II 4t 139QMB skuter nie ma blokady na module i wyciąga z sporej góry 70km/h licznikowe lecz mi zależy na przyśpieszeniu do 50km/h dobija w ok 15s seryjne rolki to 6g jaką dać sprężyne centralną rolki sprężynki aby przyśieszenie było choć w 1/4 jak na tym filmie : http://www.youtube.com/watch?v=q5GmqBVjb0E

jaki ty masz tam cylinder?

15 sekund to dla ciebie dobry wynik?=) chyba miales na mysli 5s?..

nie 5s napewno 10s do 50km/h ale cylek 50cc seria ale mój kolega ma Motobi Rocky 2008r 139qmb i do 50km/h w 5-6s i chiałbym tak samo a on nic nie zmieniał poza modułem

Nie wiem, ale cienko człapie ten full tuning z filmiku. Znajdź tutaj gdzies na forum jest jakiś temat użytkownika Aras i pod którymś tam postem jest link do filmu jego Kymko 4T z kitem Naraku 52,4mm. Z wypocin tej yamahy tak na oko naliczyłem 80km/h po 10 sekundach. Aras i to z 4T miał 80km/h po 7 sekundach. Na mnie ten filmik nie zrobił wrażenia , kupa huku, zuzycie paliwa na poziomie średniego auta, a objechać może torosa 50ccm 4t. Arasa film mnie samego zmotywował do działania choć arasowi jeszcze nie podskoczę bo mam po 7 sekundach tylko 70km/h on w tym czasie juz pomyka dziesieć więcej ale ja mam 51mm chiński cylek za 200zł on ma cylek za prawie 900zł. Niedługo może i ja sie szarpnę na tego naraku.
Fubu2PL bez zwiększenia pojemnosci nie uzyskasz szalonego przyspieszenia, a zwiększenie pojemności to nie wszystko taki kit 90ccm zaraz następnego dnia rozprawi sie z twoim wariatorem i paskiem, tylko sie kawałki posypią, tak że podniesienie mocy to dopiero część wydatków, bo od tego momentu twoja przekładnia bezstopniowa ma dni policzone.

wymiana cylindra nie wchodzi w gre bo rodzice nie pozwalają i też nie chce aby mi spalał ze 10l ale żeby do 50km/h dobijał a v-max może być 70km/h bo i tak tyle nie będe jezdził bo cylek seryjny tego nie wytrzyma i padnie po 3k kmi tak btw gdybym dał ten kim 90cc to by mi się grzał w 5min i wiem jakie ma osiągi AraS ale mu ciągle mało :)

gdy wymienie rolki sprężynę i sprężynki to mam zamiar to kupić da mi coś czy tylko dla picu ? : http://allegro.pl/tuning-sprzeglo-wariator-pasek-kelwar-skuter-4t-i2598748923.html

Mylisz sie co do zużycia paliwa. Setup: cylinder 90ccm + duża głowica z dużymi zaworami i dużymi kanałami + króciec ssący z jakiegoś quada średnica 24mm + gaźnik o średnicy gardzieli i przepustnicy 24mm. I tak wlałem 2,5L paliwa i jazda, przejechałem 3 odcinki 25km bo taką miałem potrzebę daje to razem 75 kilometrów i paliwo jeszcze zostało ale za mało żeby przejechać czwarty odcinek 25 kilometrów i mieć równe 100km, może jeszcze z 8-10 kilometrów by przejechał na tych 2,5L benzyny. Tak że spalanie jest około 3 litry trzeba by to policzyć. Ale jak jadę to jest ogień tam nie pyrkam 50km/h. I nie ma problemów z nadmiernym apetytem na paliwo.

ale 90cc nie wchodzi w rachube sam się boje takiej mocy i pojemności ponieważ mam hamulce bęnowe np jade 80km/h i nagle wyskakuje mi dres w BMW albo autobus i co mam zrobić ? szpital albo szlif i pyrkanie 65km/h starczy z resztą u mnie jest dużo zakrętów i opony 10-3.50 są troche małe i w dodatku mają b.twardą mieszankę i ciężko się trzymają drogi :( także w gre wchodzi max 65cc ale to za 1-2 sezony

Da, przynajmniej z góry bo po prostej 50ccm ma za małą moc żeby poszaleć, ale różnica będzie napewno na plus. Znam ten wariator, jest świetny jak za swoja cenę, ale nie nadaje sie co kitu 90ccm, sam wario jest OK ale ta blacha w której są plastikowe ślizgi łamie się, po prostu pęka na pół. 50 ccm nie ma takiego parcia to będziesz na tym jeździł i jeździł i będziesz zadowolony.

na razie wchodzi w gre to : http://allegro.pl/tuning-sprzeglo-wariator-pasek-kelwar-skuter-4t-i2598748923.html sprężyna centralna rolki i sprężynki sprzęgła

wiem że do 90cc nie nadaj się ale pewnie Speed Control Tec Evo racing i Stage6 WIng cooler i jest rakieta ale tyle w chińczyka za 2150 nie włoże najwięcej max 500zł bo mam już inny na oku

Ja skutera nie zmienie, ma u mnie dożywocie. Chiński nie chiński to jest bez znaczenia bo jest to prezent od żony. Jest bardzo intensywnie ekspluatowany, ale i serwis ma dobry bo jeśli coś już wymieniam to stosuję zamienniki z najwyższej pułki, no może po za cylkiem WM ale juz taki miałem i przeszedł sam siebie, więc nie było powodów aby nie kupić jeszcze raz ich produktu.

posty se nabijasz?

nie po prostu odświeżam aby ktoś się jeszcze wypowiedział/poradził

to odśwież go nie wiem co 24 - 48 h bo jeżeli ktoś zna odpowiedź to i bez odświeżania by se poradził a w ten sposób zbijasz nowe tematy z listy ostatnich wątków. Przemyśl to sobie... Forum nie jest tylko dla Ciebie.

Fubu a jaki masz gaźnik i filtr - wstaw zdjęcia to ci powiem co możesz zrobić - odblokowywałem niejednego chinola i widziałem nie jedną blokadę- więc pewne doświadczenie mam - odblokowałem 4 skutery 139qmb/a wszystkie jadą ponad 70 km/h licznikowe (jeden dobija do 80 km/h - czyli rzeczywiste 73 km/h) a do 50 mój dobija w około 6 sekund na serii

Gaznik mikuni japan zablokowany próbowałem odblokować aż tą srubke z lewje strony dekielka urąbałem ale to ma swój plus mniejsze spalanie w filtr orginalny puszkowy z blokadą gdy ją wyjąłem przerywał mimo regulacji gaznika świeca była biała i wolałem to włożyć jest blokada na wariatorze ale moduł odblokowany prękość na prostej 60km/h realne 56km/h a z sporej góry 72km/h realne 67km/h blokady z gaziore nie zdejme ponieważ bedzie więcej palił a mieszkam 13km od miasta i tutaj każde 0,5l benzyny się liczy a do 40km/h dobija mierzone stoperem w 7s w ciągu 90-120m

ale prędkość masz naprawdę niską - a masz zwrot powietrza - ta rurka odstająca od tłumika i idąca do filtra - to też blokada ,a po jej zdjęciu spalanie wzrasta nieznacznie 0,1l l/ 100km, ale uzyskujesz te 5km/h i lepsze przyśpieszenie

nie nie mam jej ale tłumik ma blokady w srodku blaszki ale po wyjęciu tego spalanie nie powinno wzrosnąćź bo moj kolega miał to zdją uciął zaspawał i nic się nie zmieniło czyli 2,5l

Ba w 4t nie ma PRAWA wzrosnąć - a moc powinna by wzrosnąć, ale kto wie czy nie masz po prostu za małej dyszy na gaźniku - ale to już igranie z spalaniem - mój pali zawsze poniżej 2.7 l niekiedy 2,2l / 100 przy dyszy 90 , mój brat ma 98 - przyśpieszenie ma jak szatan - bierze nim większość 2t a do 45 przyspiesza w coś około 4 sekund

no ale dla mnie spalanie jest nieistotne - ważne żeby palił mniej od 2t