Skuter 4t zmiana cylka na 70ccm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Skuter 4t zmiana cylka na 70ccm

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe SkwaRa SkwaRa 7 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #137888 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SkwaRa
    SkwaRa
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Witam. Moj skuter ma slabe przyspieszenie i mam pytanie czy jakbym wymienil cylinder na 70 ccm i kupil stozek to bym zyskal na przyspieszniu sporo? v-max wynosi 65km/h ale mi taki wsytarczy tylko chcialbym poprawic przyspieszenie…czy ten cylinder 70ccm duzo da? za odpowiedzi z gory dzieki ;d

    Taki cylek: http://allegro.pl/cylinder-skuter-4t-70-tuning-zipp-kingway-i3374364960.html

    #137890 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Tak, te cylki dają naprawdę sporo do przyśpieszenia w porównaniu do serii 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #137941 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SkwaRa
    SkwaRa
    Użytkownik
    • Postów: 36

    A jakbym 80 ccm zalozyl to wytrzyma wal? i jeszcze czy stozek cos daje?

    #137957 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Jaki masz przebieg? hmm wał powinien wytrzymać. a co do stożka , to masz „lepszy” basowy dźwięk no i u mnie po założeniu stożka mam trochę lepsze przyspieszenie.

    #138012 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SkwaRa
    SkwaRa
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Przebieg mam 7500 tys km wiec stozek sie przyda ;D

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #138017 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Tylko pamiętaj nie kupuj siatkowego tylko gąbkowy.

    #138133 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SkwaRa
    SkwaRa
    Użytkownik
    • Postów: 36

    No wiem wiem 😛 gabkowy lepszy ,D a zeby zalozyc te uszczeli to trzeba je sylikonem smarowac czy bez?

    #138135 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    ja jak cos robiłem to tylko pozbywałem się pozostałości po starej uszczelce i wkładałem nową bez silikonu

    #138161 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Metros
    Metros
    Użytkownik
    • Postów: 126

    Ja się chyba teraz skuszę na taki oto zestaw, bo obecnie te posiadane 72 m3 to już dla mnie jest za skromnie (wał też się przyda, jak ten mój obecny padnie po np. 10.000 km):
    http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal-skuter-4t-90-cm-tuning-super-i3375671184.html?source=mlt

    Warto tutaj pamiętać również o dedykowanej do większej pojemności dyszy do gaźnika #90 lub nawet #95 (mowa o dyszach do gaźnika Jieli, tych z czarną, plastikową pokrywką).

    Jeżeli dla większej pewności użytkowania skutera i trwałości silnika w nim, mimo wszystko nie wymieniasz teraz również wału i uszczelniaczy to możesz tańszym kosztem nabyć np. to:
    http://allegro.pl/cylinder-glowica-skuter-4t-90-cm-lepszy-niz-org-i3384519973.html?source=mlt

    Wymiana wyłącznie samego cylindra na taki o zwiększonej pojemności to jednak jest tylko taki, rzekłbym *półśrodek*, a wszelakiej maści *stożki* do filtrowania powietrza to jest… w 90 % zazwyczaj zwykły marketing sprzedaży i więcej jest z tego problemów dla silnika niż realnych/faktycznych przyrostów mocy. Raczej nic nie zastąpi większej pojemności skokowej oraz dedykowanej do takiej zwiększonej pojemności głowicy z nieco *lepszym* wałkiem rozrządu (wałek rozrządu z głowic 72 cm3) i odpowiedniej dyszy głównej paliwa do gaźnika (a nawet i większego gaźnika z karburatorem od większych pojemnością modeli silnika GY-6_125…150 cm3 z nieco mniejszą jednak dyszą względem orginału). Po takim *zbudowaniu pojemności* będzie jeszcze i to nawet dość szybko, konieczne *zbudowanie przeniesienia napędu* (wariator/pasek/sprzęgło/może też przełożenia wtórne lub chociaż opona na tylnym kole w nieco większym rozmiarze).

    Życzę powodzenia w modernizacji jednośladu. 😀

    Kiedyś dziewczyny gotowały równie dobrze jak ich matki. A teraz?
    Teraz chleją więcej niż ich ojcowie!
    #138165 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe SkwaRa
    SkwaRa
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Ja skuter posiadam rok i w mechanice najlepszy nie jestem ale troche tam kapuje ale jeszcze nigdy nie wymienialem cylindra walu itp…ogladalem filmy w ktorych wymieniaja glowice i cylidry ale nie wiem czy ja bym dal rade wymienic to…czy to trudne jest? mam sam probowac czy lepiej do mechanika mam zawiesc skuter? troche szkoda mi kasy na mechanika ale jak mam od razu zatrzec nowy cylek to… jakbym cos zle zalozyl to squter by nie odpalil czy by odpalil i bym go zatarl?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
Odpowiedz do: Skuter 4t zmiana cylka na 70ccm
Informacje o Tobie: